• Juliette

Augustibebis 2012

Grattis till lyckat RUL Natlup och grattis till lyckat bankmöte Naimis. Härligt med ny, fin bostad!

Det är full aktivitet i min mage och jag längtar till RUL imorgon! Ska ut och kolla vagn efteråt. Nån som vet något om Crescent Diva eller Tako Jumper? Vi var ju ute efter begagnat men dessa är rätt billiga just nu så kanske ett alternativ?

• Juliette

Välkommen Helene!

Nä, fy vad jobbigt Helenaa! Låter verkligen hemskt. Jag hade lunginflammation för ca ett år sedan och jag var sjukskriven i en månad. Blev så oroligt trött och kan tänka mig att det inte blir bättre av att vara gravid. Vila ordentligt och ta det så lugnt du kan.
    Krya på dig!

• Juliette

Så tråkigt att läsa om hål i hjärta och tvillingar som inte mår bra :(. Hoppas det löser sig.

Har också varit på RUL idag och det såg bra ut med vår bebbe. Det är en liten pojke och det blev inga bra bilder då han vägrade ligga still :). Blev flyttad från 7/8 till 11/8. Känns jätteskönt att allt var bra och lite konstigt att nu veta vad det är för en filur som bor i magen. Men skoj! :)

• Juliette

Pixel: det går inte att föreställa sig vad det är ni går igenom. Blir så ledsen för er skull! Styrkekram!

• Juliette
    Sommaren12 skrev 2012-03-19 20:47:42 följande:
    Så jävla deppig ikväll över allting i precis. Saknar Malmö (där jag bodde förr) å alla vänner. Saknar att jobba å tjäna pengar ist för att plugga med all jävla tentaångest och att aldrig ha råd med nåt. Känner mig så sjukt opepp nu. Har legat i sängen och stirrat på taket i tre timmar nu. BLÄ!

Tråkigt Rynkar på näsan. Var är det du bor nu? Är tanken att ni ska stanna där eller kommer ni flytta till Malmö igen? Det är kul att plugga men så himla jobbigt med pengarna. När är du blir klar (du har säkert skrivit det innan)?

Ellenbmt: Usch, vad jobbigt. Hoppas det löser sig!

kram på er!      
  • Juliette

Sommaren: Kan väl vara skönt att få gråta lite. Klart man kan vara deppig med allt som händer och alla hormoner. Det går säkert över snart. Ja, jag är från Malmö :) Men bor utanför nu.

• Juliette
    Sommaren12 skrev 2012-03-27 18:36:44 följande:
    Nån som har nån koll på hur det fungerar att köpa och ta med sig hem en barnvagn när man är i USA?

Har en vän som gjort det. Fick väl checka in som extra bagage tror jag, men de sa att det inte var några problem alls.

Jag har köpt en baddräkt. Den här:  http://nelly.com/se/mammakläder/badkläder/baddräkter/carriwell-100264/mama-swimsuit-7566-14/. Jättefin! Men undrar också hur mycket mage som kommer få plats i den....

Min BM sa att jag skulle börja ta järntabletter från v 20, så det har jag gjort. Tar en Niferex varannan dag.
  • Juliette

Ja, jag har fått hem den och den är riktigt snygg på. Jag brukar ha S i vanliga fall, men M i bikiniöverdel så beställde M. Den sitter bra nu och där är plats att växa, men exploderar magen och brösten så finns en risk att den blir för liten. Får se till att bada tidigt i år Flört.  

• Juliette

Strongenough: Så skönt att höra att det går åt rätt håll. Tack för att du delar med dig, har undrat så över hur det går för dig.

Svar på tråden Augustibebis 2012