• Juliette

Augustibebis 2012

Äter oxå apelsiner och kiwi och dricker juice :) Har en kompis som väntar en pojke och hon är helg tokig i citrus. Det är ju kul att gissa kön och så men jag tror inte att man kan gå på nåt särskilt tecken.

Hur tidigt brukar man få kallelse till RUL? Går här och väntar ;)

• Juliette

Binnibo: :( Stor kram till dig!

Gaser skriver jag under på. Fy! Konstig i magen överhuvudtaget.

Har haft lite värk i magen idag, såg att nån skrev om det igår. Växtvärk tänker jag. Är väl inte helt konstigt om det känns när det växer och har sig?

Känner mig helt snurrig, vaknade precis efter att ha däckat i soffan. Sov näsan två timmar. Galet! Var inte riktigt det jag tänkt göra ikväll ;).

• Juliette

Anni 79: Välkommen hit! Ja, det ska bli skönt att passera v 12. Jag har oxå blivit blödig. Höll på att börja gråta när frallorna var slut i caféet på jobb idag. Jag som var så sugen ;). Och sen fick jag tårar i ögonen när jag läste ett sms från en kompis, haha. Stod egentligen inget som jag inte visste sen innan, blev bara så glad att ha en så bra vän.

• Juliette

Har beställt en kjol och ett linne på rean på Mamalicious och de kom idag. Passade perfekt. Tänkte att jag måste ha nåt att ha på mig när vi åker till Gran Canaria i feb. Helt ok priser där, tycker jag, för er som vill ha shoppingtips. Särskilt när det är rea så klart :)

• Juliette
    Lillismaj skrev 2012-01-18 19:15:17 följande:
    Ja tack för tipset! Sitter just nu och kollar på Mamalicious och hittade ett par byxor.

Så bra :)
    Marmite skrev 2012-01-18 20:05:46 följande:
    Jag har ett levande 11-veckors foster i mig, med hjärtslag! Vi fick se den röra sig massor, en helt otrolig känsla!!! Nu har jag berättat för min chef (som jag tycker mycket om) och det känns superroligt!!!

Härligt!
  • Juliette

Pizza blev det här. Inte alls tänkt så, men vi orkade inte laga nåt idag.

Tror att jag oxå kände livmodern igår. Kände nåt som inte varit där innan :). Två dagar kvar till v 13!

• Juliette

12+0 här också idag :)!

Men precis som många andra är jag inne i en ordentlig svacka. Ingen motivation till jobbet och allt känns tungt :(. Har en lååång dag framför mig, längtar efter sängen. Gäääsp!

• Juliette

Saaajmon: haha! Stackars, korkade flicka. Kan inte heller bli arg. Skakar bara på huvudet hoppas på att HON inte skaffar några barn förrän hon mognat lite. "Skaffa inga barn om ni är över 25..." Herregud, vilken värld lever hon i?

• Juliette

Kul att ni diskuterar namn! Man kanske kan få några idéer. Vi har inte pratat om det än. Vet att mannen sagt innan att han gillar Agnes. Jag gillar Alice, men det är ju typ det vanligaste namnet just nu. Kanske lite trist. Saaajmon: Varför inga namn på A? Hehe! Selma är också fint. Och Ebba. Killnamn är betydligt svårare. Benjamin och Ludvig gillar jag, men känner många Ludvigar.

Vad hemskt att inte få hjälp om man svimmar på bussen. Galet ju!

Finnar hade jag också massor innan, men har faktiskt blivit bättre.

Fick reda på att en till på mitt jobb ska ha barn i augusti. Jätteskoj! :)

Svar på tråden Augustibebis 2012