-
heja heja!!olgaisback skrev 2012-09-05 05:40:57 följande:Igångsättning om 2 h och 20 min!!!!!!! Wihooo bf+10 -
jaha... då var det bf idag...
och knappt sovit i natt och är hur trött som helst =( -
Sikta på maj, det tycker jag låter vettigt! Ingen mening att dräpa sig om det känns övermäktigt. Och snart har du bebis som upptar både tid och tankar =)Svipp skrev 2012-09-04 21:55:37 följande:Helt knäckt efter en halv dag på skolan. Har nu bestämt mig för att bara plugga halvtid resten av utbildningen. Skulle ju ha blivit klar i januari men det får bli maj istället. Kändes alldeles övermäktig efter kursintrot idag. Vill ju hinna njuta av min bebis oxå (som förhoppningsvis oxå vill njuta av mer än insidan av min mage snart). Känns riktigt skönt att ha bestämt det nu.
Alltså, hur kul är det att va i vecka 42?! Bara en tanke så här på kvällskvisten. Gonatt damer! -
RTR - bra att de följer upp och kollar och skönt (gissar jag) med ett datum för faktisk bebis!
-
Svipp - Det är ju det som är så knasigt - jag har ju inga förvärkar!?! Jag bara ligger dödstrött i sängen och kan inte somna... bebis skuttar runt eller hickar.... mina ben rycker... helt plötsligt har jag legat för länge i samma ställning och får ont i axeln eller höften... det är för varmt.... det är för kallt.... sen måste jag kissa..... börjar bli hungrig.... osv, osv....
Hade jag haft förvärkar hade jag ju kunnat se ngn mening med det (okej... kanske tar tillbaka det om jag någonsin får förvärkar) men som det är nu är det bara jobbigt och tröttsamt =( -
RTR - här har bebis varit fixerad länge. var iofs först fixerad och sen hade hon liksom lossnat och var rörlig (men ändå vänd åt rätt håll) men sen har det varit fixerat de sista besöken.
Lycka till med koll och så får vi se om bara datumet i sig sätter fart på bebis och förlossning! =) -
Hahaha, ja jag uppskattar verkligen att ni är kvar här och gör upp om finalplatserna - även om det så klart är kul när det blir bebis också =)Mamma070912 skrev 2012-09-05 19:06:26 följande:Godisbit: Du som var sist så länge, nu är vi ganska många som kvalar in, spännande
-
Svipp - ingen aning varför men jag avundas dig inte och det är väl den värsta, klenaste tröst jag kan ge dig antar jag!?
Kan iaf säga att du hade rätt om en sak - jag fick sova ordentligt i natt och jag sov GOTT!!! Bara en vända till toan på hela natten och somnade om på bara en liten stund. Sambon hade vaknat på natten av att han frös och var uppe och hämtade en filt och stoppade om oss med och jag bara sov... märkte ingenting och var lite överraskad när jag vaknade med en gosig filt om mig =) -
Sockertopp och Carran - jättegrattis!!
-
Mamma070912 - ang vikt så tror jag inte det är ngn fara att inte gå upp mer nu. Jag har legat på samma vikt sedan mitten på juli! ngt hekto upp och ngt hekto ner bara. Bm sa dessutom för 2 veckor sen att det var vanligt att man inte går upp mer på slutet av graviditeten. Jag får för mig att det ofta är mest vätska man lägger på sig om man fortsätter gå upp på slutet?