Augustibebis 2012
Härligt att höra om era framsteg brudar!! =)
Svipp - helt rätt att kolla nu, inte bra att oroa sig!
Själv börjar jag nu räkna ner till helgen... inte så att jag tror det blir ngn bebis nödvändigtvis, men iaf så är ju sambon hemma då! Jag kommer få sittsår innan jag får bebis är jag rädd. Hänger i soffan och kollar på one born every minute och stickar på en bebisfilt... ja ok, erkänner - bakade äppelkaka också och tog mig en bit... med vispgrädde! =)
Jag "beordrade" dessutom sambon att arrangera en dykutfärd till helgen (ifall vi inte föder barn) - han var inte svårflirtad alls! Han som har stuvat undan alla dykprylar och utrustning och meddelat hela dykgänget att han nu håller sig torr tills i vår.... Jag är verkligen inte van att bara vara ledig så här och inte känns det som man har semester heller när jag mest bara går hemma och stökar med tvätt och sånt. Så nu hoppas jag bebis håller sig inne till efter helgen så vi får en utflyktsdag först - sambon får dyka, jag får sola nästippen, vi kan grilla och hänga med folk som mest bara pratar dykning och på det lite sol (prognosen ser iaf lovande ut nu) och frisk luft och skön natur!
Vad är det för mening med att vara lediga och inte få föda barn om man inte gör ngt av tiden liksom?