• godisbit

Augustibebis 2012

Olga - har grattat på fb redan men slänger in ett grattis till "bara för att"

• godisbit
    Husmodern skrev 2012-09-09 21:23:28 följande:
    Hjälp! Läste på nätet att man kan få gå 42+ 6 dagar innan man blir igångsatt i hbg ???? Min BM sa ju att om det inte kommer igång så bokade hon in en tid för igångsättning på 42 v , tänk om dom bara gör kontroll och skickar hem mej igen då!! Det skulle jag inte orka med ,..fy måste fråga ut BM om detta imorgon .. Förhoppningsvis kommer tjejen innan fredag men men ... Hjälp !
    Det måste väl vara en bedömningsfråga??  Det handlar väl först och främst om hur både mamma och bebis mår får man hoppas och förmoda! Håller hur som helst tummarna för att det drar igång av sig självt innan dess!
  • godisbit

RTR - grattis!!!! Vila, njut och mys nu

• godisbit

+5 idag och inga känningar här inte... trots en IKEA-tur på en söndag (som iofs gav aningen kraftigare sd för stunden där i trängseln) så har det inte gjort ngn skillnad alls. Vi hittade det vi ville ha så det var ju trevligt iofs, men tydligen är inte IKEA ett vidare bra lockbete för att få ut bebis! =)

Det var rackarns vilka svårflirtade bebisar vi har! 

• godisbit

Ja, det är väl lite tidigt för trotsåldern liksom? =)

• godisbit

Sambon härmar tjocka släkten och vänskapskretsen - varje dag skickar han sms "VAD HÄNDER?? händer det ngt?? är det på gång??? "  bara det att idag hade mitt svars-sms inte gått iväg så efter 20 minuter börjar det blippa på skype också "hallååå???? du svarar inte på sms!!! " 

lite kul om än inte med vilje tycker jag med illa dold gravidsadism!!

• godisbit

Husmodern det ser ut som att det är du och jag i final nu! Vem tar hem segern tro?

• godisbit

säg inte det.. jag är "bara" +5 idag!

Svar på tråden Augustibebis 2012