Augustibebis 2012

Min Nya tröja hahahaha

Hej igen!
Känns lite trist att ingen alls svarade på mitt förra inlägg ang. oro för upprepat mf etc... 
Är det bara vissa som blir svarade i denna tråden el.?... Och bara vissa ämnen som är "tillåtna"?...
Undrar bara, för det känns inte så värst "välkomnande" att inte få ett enda svar, men att vissa andra får en massa svar.

HEJ.. Jag hinner inte med allt ni skriver här
Mitt jobbigaste lilla symptom är nu att jag flåsar som en brunstig hingst så fort jag går upp för trappen eller när jag cyklar hem eller till jobb, känns som jag sprungit ett maraton.....
Ligamenten gör fortfarande ganska ont från och till, nyser jag så känns det som att livmodern exploderar... Iiihh.... Jag har berättat för dom flesta att jag är gravid nu.. Känns bra att dom vet på jobb eftersom vi har det ganska tungt på vår avdeldning....
Nu har illamåendet kommit :/ Och yrsel som attans... Känner inte alls för att äta ngt, allt står mig upp i halsen.. Fett mat äcklar mig jättemycket och jag som i vanliga fall tycker det är MUMS med pizza
Jag har gått upp 1,5-2 kg redan... Men nu har jag ingen aptit så det håller sig väl där nu.... i Grav nr 1 gick jag upp 35 kg, hann gå ner 20 kg av dom innan jag blev gravid med nr 2 ( efter 6 månader) dom gick jag upp med 2:an... Denna gången ska jag fakltiskt försöka vara duktig och undvika sådant som jag vräkte i mig då, Ben &jerrys glass och kexchoklad 
Har lyckats gå ner allt och lite till men det har varit tuff väg dit och den vill jag undvika igen ![]()
Jag vet en sak jag ska prova sen
MÅSTE ju se om det stämmer hehe www.familjeliv.se/Forum-2-7/m59717060.html tydligen ska detta visa vilket kön man väntar, det har dock inte stämt på alla ser jag men jag måste ju prova hahahha... Man kan tydligen göra det tidigast i vecka 11 så jag har lagt den ibland favoriter....
Vi har ju två pojkar nu och ja det hade ju varit kul med en tös, men en kille är precis lika välkommet...
Jag tog faktiskt foto på magen för ett tag sen, när den var platt och fin sen när den var full av GAS hahahah men det har lugnat sig nu och undviket jag potatis och annat gasbildande så blir den inte så stor men det blir ändå en liten bula på kvällen nu :)