Augustibebis 2012
Jag känner bebisen, är i v.12 nu och jag har känt lika tidigt när jag väntade nr 2
Jag känner bebisen, är i v.12 nu och jag har känt lika tidigt när jag väntade nr 2
12+0 idaaaag ![]()
Gahh det var ett tag sen jag skrev, har en massa hemma nu med praktik osv, så hinner knappt gå in här nu.... Men allt är bra... Har kännt bebis många ggr nu, dock inte på utsidan men buffisar på insidan *lovely* Magen har tagit form ORDENTLIGT... innan var det mest på kvällen men nu är den lika tjock hela dagen, och den går inte att dölja under jackan längre.... Börjar nästan undra om det finns mer än en i magen...
Ajja nu återgår jag till matlagandet
Ingen kommer kunna hindra mig fota mitt barn på förlossningen eller under förlossningen.. Jag respekterar och tar hänsyn fullt ut om personal inte vill vara med på bild men jag kommer fotografera barnet och mig med mannen...
Ohh vad lite ni har vägt hahahahha.... Jag gick upp till 108 kg med båda grav... Lagom fläskig och go *not*
Med ettan gick jag upp från ca 77 kg till 108.. efter så gick jag ner till 86 och där hann jag bli gravid igen, och vågen var på 108 kg när tvåan skulle födas
har ju lyckligtvis gått ner till 73 kg efteråt och vägde de nu när jag blev grav... Har redan lagt på mig några kilon.. ska dock inte gå upp till 108igen
Jag har jobbat inom hemtjänst och nu jobbar jag inne på ett boende och hemtjänst är helt klart SÅ mycket roligare... Man är friare, du får motion som gör dig pigg.... Det är lite mer action än när man jobbar inne.. Inne är det så innestängt och man går sina arbetskollegor på nerverna osv.... Nä HEJJA hemtjänsten ![]()