• NiniMe
    oxle bo skrev 2012-01-14 20:46:24 följande:
    jag har fått för mig att jag känner den typ 2-3 gåmger om dan sissta veckan, typ som en fisk :) liten dutt el flader.
    är i v13.
    bara när jag är stilla de är ju så löst än så länge ...

jag var o titta på vagn idag,,,hjälp jag o gubben är helt o ens.
    han vill ha phil and theds, vist så länge den e liten, men sen när man tar bort liften så måste den sita hela tiden, det går ju inte..
    jag är lite små kär i emmaljungas tvilling, men små hjul fram(vet att det inte e så bra)
    en thetunias. 
    har haft en urban duo tidigare o liggdelen är så liten, går ju inte o ha i vinter...

hjälp vad ska man ha???

hitta även denna på nätet; någon som har erfarenhet av den?? hört något??

www.swekidz.se/tvillingsyskonvagn-twin-exclus...
    Samma här =) 
  • NiniMe
    Karo77 skrev 2012-01-15 22:00:30 följande:
    Ninni13: jattefin mage!!! Jag vill ocska ha!! Min ser mer ut som en julmats mage
    De kommer  

Jag mår bra nu, har inget illamående, är inte trött, det ända som är kvar nu är mina bröst som fortfarande känns som cementbröst, tunga och ömma, fast det värsta är nog över.. Kan inte minnas att mina bröst gjorde så här ont i mina andra grav..... Jag är i v.13 imorrn och jag tycker tiden spinner på...

Ni som varit gravida innan, märker ni någon skillnad på era grav? Matsug osv? Jag ÄLSKADE all fet mat i mina andra grav men icke denna gången, är inte alls sugen på skit, nu stoppar jag i mig sallad och citron istället hahahah... 
  • NiniMe

Gahh det var ett tag sen jag skrev, har en massa hemma nu med praktik osv, så hinner knappt gå in här nu.... Men allt är bra... Har kännt bebis många ggr nu, dock inte på utsidan men buffisar på insidan *lovely* Magen har tagit form ORDENTLIGT... innan var det mest på kvällen men nu är den lika tjock hela dagen, och den går inte att dölja under jackan längre.... Börjar nästan undra om det finns mer än en i magen... 
    Ajja nu återgår jag till matlagandet  

• NiniMe

Ingen kommer kunna hindra mig fota mitt barn på förlossningen eller under förlossningen.. Jag respekterar och tar hänsyn fullt ut om personal inte vill vara med på bild men jag kommer fotografera barnet och mig med mannen...

• NiniMe

Ohh vad lite ni har vägt hahahahha.... Jag gick upp till 108 kg med båda grav... Lagom fläskig och go *not* 
    Med ettan gick jag upp från ca 77 kg till 108.. efter så gick jag ner till 86 och där hann jag bli gravid igen, och vågen var på 108 kg när tvåan skulle födas har ju lyckligtvis gått ner till 73 kg efteråt och vägde de nu när jag blev grav... Har redan lagt på mig några kilon.. ska dock inte gå upp till 108igen  

• NiniMe

Jag har jobbat inom hemtjänst och nu jobbar jag inne på ett boende och hemtjänst är helt klart SÅ mycket roligare... Man är friare, du får motion som gör dig pigg.... Det är lite mer action än när man jobbar inne.. Inne är det så innestängt och man går sina arbetskollegor på nerverna osv.... Nä HEJJA hemtjänsten

Svar på tråden Augustibebis 2012