Augustibebis 2012
Åh idag har ja varit oh nojsat med bästa vännens enveckors bebis! Så himla söt, tre sekunder efter han kom till mig sket han ner sig så det kom utanför blöjan haha!
Åh idag har ja varit oh nojsat med bästa vännens enveckors bebis! Så himla söt, tre sekunder efter han kom till mig sket han ner sig så det kom utanför blöjan haha!
besiktning idag :) v 29+4
tryck 110/60
SF 29 cm
Vikt + 5 kilo (1 + på en månad)
Hjärta runt 140
Socker 5,6
Järn 125 (utan järntillskott!)
Ligger med huvudet ner
Med dottern hade jag en (sned) rand upp till naveln, ännu har inte kommit någon denna gång.
Helt OT, men är det bara för mig det är galet irriterande reklam som dyker upp precis när man klickar på tråden så att man kommer in på deras reklam istället? Blir GALEN!
Vad är klampar av?
Ang hicka, nu känner jag den mest snett uppe till höger. Förra gången (mest i slutet) kändes den i rumpan! Men hon låg extremt långt ner, efter ett totalt misslyckat sexförsök när det var nån månad kvar kände jag efter där nere och ca 5 cm in var huvudet.
Samma här, min sambo är ointressard nu och var det sist, men ändå stöttade han bra. De märker ju vad man behöver och under en normal förlossning tappar man ju inte talförmågan heller utan kan berätta vad man vill/inte vill :)
Precis så sa min ambo också! Vi har 9 månader att förbereda oss mentalt, eftersom det är vi som är med om allt. De får allt på samma gång pang bom kommer det en bebis...
kul med fynd :)
70 dagar kvar idag, det går neråt! (tur det...)