Augustibebis 2012
Köpte en extra hög på netto, tror den var runt 40 cm hög. Finns även höga på Jysk :)
Köpte en extra hög på netto, tror den var runt 40 cm hög. Finns även höga på Jysk :)
Jag struntar fullständigt i det där med hur man ska/inte ska sova, har aldrig hört nån ananstans förrän nu denna graviditeten på FL att det kan vara farligt (alltså jag menar inte att det är hittepå, utan bara att jag inte läst det nånstans ) :)
usch jag har feber idag :( Absolut värsta tajmingen också, har inte jobbat på en månad men så har jag lovat att hoppa in för en anna mån, tis,tors-lördag! Och så ska vi fira sambons födelsedag på tisdag.
Igår frågade ag farmr om hon kunde tänka sig att virka en babyfilt till mig, och hon tackade gladeligen ja (antagligen mest för att få något att göra ;) )
Någon som har något bra mönster?
Ang rörelser: Vilka aktiva bebisar ni måste ha! Det tar alltid ett par tre timmar på morgonen innan jag känner något alls, och sen har den ett par rejs varje dag där det är massor bök men där emellan är det ingenting.
Nu är det inga sparkar heller längre när det börjar bli trångt utan det är mer "tryck", men det är ju helt normalt =)