Augustibebis 2012
Har inte läst på flera dagar och tänker inte försöka ge mig på att göra det heller haha! Sotet på en camping på Öland nu vid tältet medan sambon och dottern är på lekplatsen. Vädret har varit piss, ösregnat typ hela tiden utom igår. Jag fyllde även 25 år då så det måste väl betytt att jag vari snäll?!?! :) med magen har det funkat kanon, enda som varit jobbigt är att alla grejerna är på marknivå haha! Och att hunden måste motioneras.... Jag är rysligt bortskämd med att bo i skogen så han bruka vara ute hela dagarna och så busar vi där genom att jag sitter på en stol och skaffar en pinne trehundratusen gånger och han är lika glad varje gång, men nu måste ja ut och gå... Men de funkar, sakta gång och vila ofta så går allt (nästan) Srev ju för ett tag sen att det var slutgökat nu,och nu är det ABSOLUT det! Förra gången med dottern kunde jag känna huvudet om jag stoppade upp ett finger i v 38. Fick för mig att prova igår och joda, ca 5-7 cm in är det... Så nu blir de inget mer ;) Fortfarande snäll bebis som inte gör nåt som gör minsta ont. När jag fyllde igår fick jag en ullaredsresa i present av sambon så jag kan fixa det sista! Så vi ska försöka skaffa barn/hundvakt 13-14 juli och åka :) Måste ju bara berätta om mitt TOKFYND jag gjorde häromdagen även om de inte har med bebisar att göra, köpte en tretorn regnkappa för 350 kr som kostar 2800 ny! Och det roligaste är att som ogravid köpte jag kläder i large, och nu snart högravid i v 34 storlek medium :D