• Kampis

Augustibebis 2012

Naimis skrev 2012-07-12 09:04:51 följande:

Pratade om de med min bm, då jag inte hade förvärkar med sonen. Hon sa att det inte var helt ovanligt att man som omföderska fick de ibland 1-2 veckor innan de sätter igång. Men fy vad jobbigt de är

Låter stört omöjligt - jag är ju helt hundra på att gå över typ två veckor denna gången med :D
  • Kampis
    Blomsterfröna skrev 2012-07-12 10:34:03 följande:
    Kampis- kan nog betyda denna gången att du inte kommer gå över:) alla geaviditeter e ju inte desamma:)

Jag vågar inte hoppas på nåt, hellre räkna med att gå över då känns det inte lika drygt som att hoppas/räkna med att den kommer tidigare och sen gå över ändå :)
  • Kampis

Jordlukt???!! hahhaha XD det har jag aldrig hört nån säga förut gud vad roligt!!

• Kampis

Min blev både mindre och ömmade  mindre, har dock inte försvunnit men jag vågar inte smörja flera gånger om dagen sm det står att man ska - väntar tills efter fl att ta itu ordentligt med den jävelen!

• Kampis

Det värsta tycker jag är med hemmisen att man aldrig blir "färdigtorkad", har ni likadant? (ursäkta den närgångna frågan)

• Kampis

När vattnet börjar kallna kan oljan bli vitflagig, men ring fl och kolla annars. Borde man inte småläcka lite hela tiden efteråt med om det är vattnet förresten?

• Kampis

Grattis Ninime!!!

Wohoo, inte en fövärk under hela natten - mucho glad! Tog en alvedon innan jag lade mig, kanske var tack vare den
    Visserligen uppe och kissade 4 gånger men hellre det haha ;)   

Idag åker vi till Ullared, med alldeles för lite pengar och för lite tid där, men vi får väl göra vad vi kan av att!    

Svar på tråden Augustibebis 2012