Inlägg från: Albasmamma |Visa alla inlägg
  • Albasmamma

Augustibebis 2012

minns inte vem som nu skrev om att du försökte öppna ytterdörren med bilnyckeln, jag känner verkligen igen mig i virrigheten :) i morse har jag letat bilnyckeln febrilt, när jag sen insåg att jag redan lagt den i bilen, tog med dotterns gympakläder till dagis trots att hon inte alls hade gympa idag...

fru elle: om jag minss rätt skrev du att du hade börjat äta järntabletter men kände dig inte piggare. Du behöver äta dem ett tag innan du märker någon skillnad. Sen är det bra att ta dem tillsammans med c-vitamin så tar kroppen upp järnet lättare/snabbare.

helena: förstår att du längtar tills i eftermiddag!

kul att vi är många med RUL imorgon, jag har tid 8.30 men tror inte det blir många timmars sömn i natt.

hoppas alla får en fin dag! Förresten, både igår och idag har jag känt av pyret med små puffar :)

• Albasmamma

Gadget: Känner igen mig. När jag flög förra veckan så var det inte någon som erbjöd sig att hjälpa mig upp med min tunga väska i hatthyllan, trots att min mage också är tydlig, knappt så jag orkade lyfta väskan. Usch!

• Albasmamma

14 mars: ja, då får du verkligen en bra present, förstår att längtar mer än vanligt till din födelsedag!

fransyskan: jag jobbar vid datorn mest hela dagarna och jag har inte någon bra sittställning. Tycker också att det tycker hur än jag sitter. Försöker vara upp och röra mig så ofta jag kan emellanåt.

• Albasmamma

Gadget: en sån har jag också hemma, köpte den på Kastrup (egentligen till maken men tror jag har ätit mer än hälften) Glad

• Albasmamma

Jag lyckades få tag på en sån spjälsäng, men hade tur för jag köpte nästsista!
    Fyran: Det kommer säkert nåt liknande erbjudande längre fram skulle jag tro.

• Albasmamma

Grattis till Sandrina och Novixi!

Jag har också varit på RUL idag, åh så underbart. Ett tickande hjärta och en jätteduktigt BM som var väldigt noggrann och förklarade allt och hon såg en liten snopp Glad Jag var såå nervös innan men precis som du skriver Novixi så blir man helt tagen även om man har barn sen tidigare. Det blir så verkligt! Och jag har moderkakan i framvägg precis som jag misstänkte, därför jag inte än känt så starka puffar. Blev flyttad tre dagar, så nu har jag BF 2 aug.

• Albasmamma

TheMaraja: Tuff period att bara gå och vänta på svar, men så skönt att höra att ni fick positiva besked! Kram

• Albasmamma

mammsen: min dotter heter Alba (som du säkert förstått av mitt nick Glad), det är rätt ovanligt. Min brorsdotter heter Keyla.

• Albasmamma

Försökt läsa ikapp helgens skriverier :)

Härligt Natlup att ditt RUL gick bra! Grattis!

Och lycka till ni andra som har tid för RUL idag. Håller tummarna för dig Naimis att ni får igenom lånelöftet. Nybyggt och bra tid för inflyttning låter ju perfekt!

Svar på tråden Augustibebis 2012