Lilla_a76 skrev 2012-02-06 12:45:39 följande:
Linda LV: Är inskriven på kvinnohälsan och ska på föräldrautbildning tre sista veckorna i mars på em (tycker det är sent då det är en månad kvar till bf vid sista träffen) men det kanske är så det är.. Förlossningsinfo verkar som man få på US och den är öppen föreläsning en gång i månaden (andra måndagen i månaden kl 18-20), så det är väl bara att välja vilken månad som passar bäst där och se om man får dubbel info.
Sandraf: lycka till med husbudandet.... Någon gång borde priset gå ens väg tycker man

Spännande att höra vid fikat sen då.
KnytetsMamma: Vi eller min sambo för att vara ärlig har fastnat för området bredvid Berga, fast på andra sidan Vistvägen, ner mot Johannelund och Åleryd ( tror jag det heter). Tyvärr rätt dyra områden, men fint är det och mysigt med hus/lägenheter och radhus blandat med lite naturytor
Jag ska ta mig ut på en promenad nu i solen och sen göra alla måsten jag satt upp i handlingsväg idag, haha
Konstigt nog är det bara till ärtan - alla inköp idag- var ska detta
sluta tro
Såg att du skulle på föräldragrupp i mars, jag ska på föräldragrupp 7,14,21 mars onsdagar ska det vara om jag inte minns fel på förmiddagarna