God morgon i kylan! Precis hemkommen efter en härlig men kall promenad, bylsar man på sig ordentligt med kläder är det skönt att vara ute när det är kallt tycker jag.
Sandra: tar du mycket foton? Vi ska få en kamera av mina föräldrar nu när lilla Knytet kommer men vi är lite osäkra på vad man ska köpa för nåt. Först tänkte vi köpa en digital systemkamera för vi tänkte att man nog behöver en sån för att kunna ta bra bilder. Men sen när vi tänkte ett steg längre konstaterade vi att en sån kamera är rätt stor och klumpig och kanske inget man enkelt tar med sig överallt. Så nu är vi inne på att köpa en kompaktkamera istället men av den bättre varianten som man kan filma med också. Men det är en djungel, har du några bra tips?
Jag uppdaterar listan med dig Linda, välkommen till tråden.
Lilla_a76 (Anna E) - 35år, BF 27/4
Sandraf (Sandra) - 25 år, BF 30/4
Javli (Alexandra)- 27 år, BF 12/5
Franed (Annica) - 35 år, BF 18/5
PaddelGris (Anna) - 26 år, BF 31/5
LindaVE (Linda) - 27 år, BF 31/5KnytetsMamma (Maria) - 31 år, BF 5/6
Emmis78 (Emma) - 33 år, BF 20/6
Linda, en del av oss i tråden har köpt begagnade vagnar av folk vi känner, hade inte vi kunnat köpa min systers Brio Sing-vagn tror jag inte heller att vi hade köpt vagn redan. Det är verkligen en djungel..tyvärr kan jag inte tipsa dig om några affärer i stan eftersom vi inte varit runt och tittat. Men jag har för mg att Annica kollat runt lite eller hur var det Franed?
Vi skulle egentligen åkt till Sollentuna idag-imorgon och hälsat på några kompisar men deras barn blev magsjuka så vi ställde in det. Med tanke på vädret och det trafikkaos som verkar vara runt Stockholm är jag faktiskt rätt glad att vi inte ska ge oss ut och köra. Det blir nog en lugn och skön helg hemma istället, rätt skönt för sambon också tror jag som var iväg med jobbet tisdag-torsdag.
Nej, dags för lite andra-frukost och se ifall jag får upp sambon ur sängen
Ha en bra lördag i det underbara vintervädret så hoppas jag att vi ses snart igen!!