God onsdag på er!
Hoppas att ni alla hade en go hjärtedag igår å ägnade kärleken en liten x-tra tanke =)
Min kväll igår ägnades åt att sätta ihop min gamla vagga som vi hade lämnat in på omlackning för att få den i det skick som vi ville. Riktigt vit å fin blev den!
Nåt lurigt som har hänt senaste två veckorna är att jag har börjat att vakna varje natt å har svårt att somna om… Kl 03 är det som att min kropp inte längre känner att den behöver mer sömn. Sen ligger jag vaken nån timme för att somna om lagom till att väckarklockan ringer runt 06… Inte så lite irriterande, undrar om kroppen börjar ställa om till livet efter 11 juni redan haha.Då detta är det enda bekymret jag har än så länge under min graviditet så tycker jag inte riktigt att det är befogat att klaga =)
Någon annan som har samma ”problem”?
Jag är (än så länge i alla fall… peppar peppar ta i trä!!!) lyckligt befriad från alla de krämpor som det kan innebära att ha en liten knodd växande inne i magen, så kan faktiskt hålla igång med träningen på en ok nivå för att vara i vecka 24. Tränar step, spinning och sen har det blivit nåt pump-pass med… Tror dock att det kommer få bli att spendera mer tid i gymmet framöver å leka med maskinerna då det börjar bli lite meckigt med vissa övningar på passen.
Hur är det med er andra, tränar ni något? Skulle vara skoj att få lite tips på ny form av träning som passar när magen växer!
Ha en fortsatt go onsdag och kom ihåg att efter lunch nu så vänder det och det blir nedförsbacke mot helg!