Åh, vad skönt att det är fredag och HELG!! Har varit en kaotisk vecka på jobbet med underbemanning och därmed kaos...så nu är det skönt att släppa det och ta helg. Vi ska senare ikväll åka till svärföräldrarna och stanna till söndag, ska bli skönt att bli lite upp-passad :)
Jag tror att jag har fått koll på hur FK kommer räkna ut min föräldrapenning, det jag tycker är krångligast är att veta hur man ska fördela sina dagar, man vill ju inte gärna slösa massa dagar nu i början om man inte verkligen måste utan spara lite, man får ju faktiskt vara föräldraledig tills barnet är 8 år så det kan ju vara kul att spara lite dagar. Efter denna vecka med total kaos på jobbet känner jag dock att det skulle vara skönt att vara mammaledig i några år
Hoppas ni alla får en skön helg och får vila ordentligt, jag hoppas på att kunna få lite sovmorgon både imorgon och på söndag, brukar ofta vakna vid kl.7 på helgen, visserligen pigg, men jag hade gärna sovit i alla fall till kl.9. Ska verkligen försöka somna om när jag vaknar men är jag pigg så blir jag så rastlös av att ligga kvar.