• KnytetsMamma

Linköping maj/juni 2012

Hallå där ute,

är det fler i Linköping som väntar sitt första barn i maj/juni 2012? Jag tycker att det vore skoj att lära känna andra mammor att prata om allt möjligt med, fika, gå barnvagnspromenader m.m.

Finns det nån där ute som känner sig träffad? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 12:49
    Är det verkligen ingen mer i Linköping som ska ha barn maj/juni 2012?

• Svar på tråden Linköping maj/juni 2012
  • Moa Li

Åh, idag har jag ätit två semlor. Små hembakade och mycket goda.

Trevligt med fika på fredag.

• LindaVE

Godmorgon! Ska bli sp trevligt med fika imorgon! Hoppas att så många som möjligt kan komma. Har just tittat på prins Daniel och grinat lite, helt sjukt vad blödig man har blivit :) Ha en bra dag allihop!

• Moa Li

Vad tror ni den nya prinsessan ska heta då?

Tar med en gravid kompis till imorgon. Hur många blir vi? Får vi plats? ;)

• Lilla a76 385

MoaLi : alla får plats hur många vi än blir - för det finns olika storlekar på bord å sånt....
    Vet inte hur många vi blir (7-8 kanske), men ju fler desto roligare... Sandra kunde inte och Maria var ev tvungen att vara kvar på jobbet om jag förstod det rätt...

• franed

Ska bli trevligt med fika i em Kul att vi blivit flera också. Vi ses sen.

• Moa Li

Toppen! Då ses vi i em.

... väntar på namncermonin nu för den lilla prinsessan. Kan vara ett hett samtalsämne på en gravidjunta, kanske? hihi

Kram Moa Li

• Lilla a76 385

Jaha... Måste tyvärr sent i denna stund ställa in min fikanärvaro... Fått feber och hosta som däckat mig nu vid lunchtid
    Ni får ha det så trevligt och så får jag hoppas det blir en fika snart igen....

• KnytetsMamma

Lilla_a76: trist att du är sjuk, krya på dig. Du får hänga med på nästa fika :)

Tack alla goa tjejer för en trevlig fika idag, så skönt att träffa andra i samma situation som en själv och prata mycket bebis, förlossning och annat man inte så gärna pratar med sina andra kompisar om.

Jag har nu landat i soffan och här tror jag att resten av kvällen kommer att spenderas innan jag lär somna vid kl.21 som vanligt. Imorgon är det dags att besiktiga bilen, hoppas verkligen att den blir godkänd för vi har inte lust att lägga massa pengar på den (eftersom den bara kostade oss 9000 när vi köpte den). Men vi får utgå ifrån att den går igenom, vore skönt. Annars är det en lugn helg och det är precis vad jag behöver efter 2 veckors kaos på jobbet. Nästa vecka är en tillbaka från sin semester igen och jag hoppas att de som varit sjuka också är tillbaka för det tar på krafterna att vara ensam i butiken med 2 optiker, massa kunder, administration och annat som ska fixas. Dessutom ska det införas helt nya system och lite annat på måndag som lär spä på kaoset ytterligare....men men, nu är det först helg och jag ska NJUTA!!!! Glad 

Härligt om vädret stannar över helgen med sol och plusgrader, då kan man hitta en läig plats i solen och njuta av att solstrålarna värmer Solig 

Ha en skön fredagkväll och trevlig helg så hoppas jag att vi ses snart igen!!! 

• Moa Li

Godmorgon!

Jag vill också tacka för en mysig fika igår. Härligt med så många positiva och glada blivande mammor. Kändes som vi hade träffats förut, och då var jag inte med vid den tidigare fikan. Nu ska jag bara försöka klura ut vilka nick som är vilka personer Cool

Ha en go helg och njuuuut av solen!

Kram Moa

Svar på tråden Linköping maj/juni 2012