Lilla: Åh, men vad kul! Då kanske vi är grannar. Minst 2 bebisar i Valla i sommar då. Jag är mycket nöjd med vårt val av att köpa stuga istället för "riktigt" hus just nu. Känns lagom med ansvar över sommaren, men endå gräsmatta, grillning och solstolar. Och resten av året är det bara att lyfta luren och ringa hyresvärden. Tycker Valla är ett jättemysigt område. Vi har stugan med det mest nedgångna och sneda uterummet, men jag har köpt 16 st nya fönster, så vi kommer att riva hela uterummet och bygga nytt så det kommer att bli som ett växthus med fönster hela vägen. OM vi får tid att bygga om med en bebis, men jag tror det går lättare nu i sommar än nästa sommar. Förhoppningsvis tycker bebisen om att sova i vagnen.
Jag har en stugblogg med massa bilder på www.styleroom.se/album/19485
Vårt kylskåp gick sönder i måndags! 19 grader och slytande smör på morgonen. Huh. Hade vi haft hus hade vi fått leta på ett nytt. Nu var det bara att ringa, de kom inom 2 timmar. Känns som jag vill billig månadskostnad och mer tid med bebis, än att renovera hus. Nybyggda hus är ju så djävlskt dyra här i Linköping. Det får komma senare.
Lilla, det blir fler fika, det är jag säker på. Så trevligt så. Känns spännande att vi är så många trevliga blivande mammor som har fikabehov under sommaren och hösten sedan!
kram Moa Li