12 juni: Jaa, det är jag som har BF 11 juni. Blev framflyttad 2 dagar, men BM lät ändå datumet stå kvar. Jobbar som lärare och mina elever slutar den 8:e, så får väl se om bebisen kan hålla sig till BF eller lite längre. Planerar att jobba terminen ut. Ska till BM imorgon, får se om datumet ligger kvar.
Jag har gått upp för mycket, men det springer jag bort i sommar - jag ska, jag ska, jag ska! Får, som sagt, gå till stugan och tillbaka ett par gånger om dagen
Vi köpte den röda vagnen på blocket för 2000 kr, med sittdel till. Ska till babyproffsen med vagnens underrede för att se om det finns någon adapter till, som passar babyskydd. Ser så smidigt ut att ha babyskyddet på vagnens underrede.
Vi har Siri som namnförslag. Siri eller Erik. Kanske Adam. Funderar mellan Sigrid och Siri - men eftersom vi inte kan bestämma så kanske det blir Alice eller Linnéa istället. Haha. Tur det är ett tag kvar.
Vi har hittills köpt/fått vagn, babybjörn babysele, babygym och massa kläder. Ska till Ullared (har jag bestämt!) 9 mars, så då blir det nog påslakan och massa småplock. Kollar spjälsäng på blocket.
Kram Moa