Åh, vilken härlig helg det har varit, vi har varit hos svärföräldrarna i Huskvarna sen i fredags kväll. Blivit riktigt bortskämda och hunnit med mycket: fika i solen, promenera längs Vättern, fika hos kompisar, spela spel, sova mycket, sy lite till Knytet m.m. Så det har verkligen varit en toppenhelg. Nu har vi landat igen hemma efter att ha fyndat ett skötbord på väg hem, vi har trångt i badrummet och enda skötbordet som skulle funka är ett från IKEA, jag hittade det för 125 kronor knappt använt (nypris 299 så det kändes väldigt bra).
Nu blir det en lugn kväll i soffan, känns som att det är precis lagom innan en ny arbetsvecka, börjar kl.11 imorgon så det är skönt. Och så ser jag ju såklart fram emot fikan på fredag, ska bli kul som vanligt.
Vi (eller mest svärmor, jag hjälpte till att välja tyg och fixa lite) sydde ett babynest till Knytet i helgen, blev riktigt bra om jag får säga det själv. Sen hade jag köpt ett fleecetyg som jag nu bara klippt i 2 bitar och sick-sackat runt för att få 2 filtar till Knytet. Visst är babynestet fint? Hoppas att Knytet kommer trivas där i.