Moa Li skrev 2012-03-21 23:54:36 följande:
12 juni, hahhaa, vet inte om jag kan umgås med dig sedan, om du har en lattekopp på din barnvagn, hahahaa. Mycket rolig detalj. Men jag har ingen lattekopp på vagnen ;)
Igår köpte vi en spjälsäng. Brio med 3 ligglägen i höjdled och en dropdownsida. Madrass, spjälsängsskudd, kuddar och täcken i rätt "ekfärg" för 600 pix. Blocket är bra. Den är jättefin, ser helt ny ut. Så nu ska jag köpa sängkläder. Vill ha ett gult påslakan med vita moln, någon som sett det?
Knytets mamma: jag har känt av en liknande situation när jag stod just i kö. kassörskan var långsam och tog god tid på sig att slå in all varor. Jag kände hur jag blev yr och svettig och fick hålla mig i disken. Sedan sa jag att jag var tvungen att gå och sätta mig. Fick sitta på en stol i butiken och få tillbaka blodet i huvudet och "medvetandet". Fick sitta och andas lugnt, men kände också av "panik" och en underlig känsla. Det gick över på ett par minuter, men känslan höll i sig lite längre. Första "defekten" jag upplevt hittills. Då hade jag slarvat med maten för jag väntade på att äta på stan med en kompis och tog bara en lätt lunch. Antar att all näring gick till bebisen och jag blev utan.
SandraF: Å, får gratulera till huset! Kommer säkert gå bra att flytta med bebisen. Vi har tackat ja till bröllop 1 mån efter beräknad födsel. Får se hur det går - hoppas på att kunna lämna bebisen hos mina föräldrar som bor ca 30 min från festlokalen :) Får väl åka dit och amma. Bebisen fick följa med, men inbjudan har annars 18-årsgräns.
Jag fyllde år i veckan, så nu är det vår! Vårdagjämningen har redan varit och sommartid börjar på söndag!
Kram Moa Li
Gissar att du har sett
cdon.se/leksaker/f%C3%A4rg-form-moln-spj%C3%A4ls%C3%A4ngsskydd-gul-17119433. Nu hittade jag bara spjälsänkskyddet, men det ska finnas i sänkläder till spjälsäng med. Jag har köpt dem i rött och grönt :) riktigt fina. Färg och Form Moln heter de av Gunilla Axen.