Jag håller med dig Sandraf, känns som att man inte gör annat än att jobbar, äter, sover och sen är det helg. Kan inte fatta att det är torsdag redan, tyckte det var helg nyss. Men inte mig emot, jag gillar helgerna :) Vi har en rätt lugn hemmahelg framför oss, skönt. På söndag blir det husvisning, annars hoppas vi på att solen visar sig så vi kan fika ute.
Jag har också börjat få lite svårt att sova, har fått rejält ont i höger ljumske, vet inte riktigt vad det beror på men ont gör det. Framför allt när jag vaknar och ska ändra ställning eller gå på toaletten...sambon har fått vänja sig vid att jag kryper över och på honom när jag ska på toa :) Annars ska jag nog inte heller klaga, var faktiskt förvånansvärt pigg igår kväll så jag somnade inte förrän vid 22.15, sen sov jag med bara små stunder där jag vaknade och ändrade ställning eller gick på toa och vaknade sen kl.6 pigg och utvilad, härligt. Har förberett lite till kvällens middag nu, sambon ska laga maten och en kompis kommer hit och äter, jag slutar 18.15 och får komma hem till dukat bord:) Ska snart klä på mig och gå ut en runda, sen blir det mellis innan jobbet.
Åh, vad mysigt att få hem dina bebiskläder. Sambons mamma har också rensat på vinden och hittade de kläder som min sambo åkte hem i från BB, det är gula stickade kläder som svärmor har gjort, dem ska Knytet få åka hem i från BB om de passar...de ser så pyttiga ut men förmodligen kommer den där lilla vara ganska liten :) Sambon är också född i juni så det ska nog funka vädermässigt att åka hem i kortbyxor...åh, jag längtar.
Mitt lilla Knyte är nog också en riktig busunge, det gör aldrig ont när den rör sig/ sparkar men däremot kan det kännas som att det är jordbävning inne i magen, hela magen hoppar till och även jag..men jag tycker att det är mysigt att den är så aktiv, då kan man vara lugn och vet att den lever. Sen kan jag ibland ha lite svårt att koncentrera mig på jobbet när Knytet sätter igång och jag står och diskuterar något med en kund..men det är som sagt ett lyx-problem.
Nej, nu ska jag klä på mig och gå ut en sväng, så härligt att komma ut en runda på morgonen tycker jag.
Ser fram emot nästa fikaträff, vi får bestämma nån dag och tid snart.
Ha en bra torsdag!!