Nu är jag äntligen frisk och känner mig piggare, så skönt. Jag är inte van att vara sjuk och då känns det extra jobbigt att vara hängig så länge. Men idag blir det jobb igen. Ska dock först till läkaren på MVC, min barnmorska tyckte att jag skulle träffa en läkare pga vissa omständigheter i min bakgrund. Känns bra att få träffa en läkare faktiskt, har lite frågor och funderingar jag ska ta upp. Sen blir det jobb 11-18, hoppas det går bra, man kommer ur gängorna ganska snabbt när man är borta. Ska försöka prata med min arbetsgivare om hur jag/vi planerar föräldraledigheten, hoppas hon har tid idag.
Det är så skönt att det är påsk nästa vecka, det innebär ju kort arbetsvecka både nästa vecka och veckan efter påsk, härligt. Vi åker ner till mina föräldrar i Skåne över påsken, ska bli skönt att komma dit och bli lite omhändertagen :) Och så hoppas vi såklart på fint väder så vi kan vara ute lite. Vi ska vara i sommarstugan och det är så skönt för där finns inte internet och väldigt dålig mottagning på mobilen så man kan verkligen koppla av där, skönt.
Nu ska jag få i mig lite mellanmål innan jag beger mig till läkaren.
Ha en bra dag i solen allihopa!!!