Hej hopp :) Så skönt att det redan är tisdag, veckan kommer att gå snabbt, det känns redan. Vi har haft härliga påskdagar i stugan i Skåne med mina föräldrar, precis som du Sandraf har jag knappt heller lyft ett finger, föräldrarna har fixat mat och fika och jag och sambon har mest tagit det lugnt. Det har blivit några sköna skogspromenader, kortspelande, bokläsande och tv-tittande, precis vad vi båda behövde. Även min sambo har nog blivit skengravid, tidigare var han väldigt kvällspigg och satt ofta uppe till 12-1 på nätterna. Men nu, sen jag börjat bli trött väldigt tidigt på kvällarna, har han också blivit det och går ofta och lägger sig samtidigt som mig. Så det kan nog vara så att partnern påverkas på ett eller annat sätt av den gravidas vanor.
Jag har lite smått panik, ska på bröllop den 21/4 och har INGET att ha på mig. Känns inte heller så kul att gå och köpa något som passar nu eftersom det inte blir så fler tillställningar som gravid där jag behöver vara finklädd. Nån som har förslag på var man kan hitta snygga och prisvärda kläder för gravida?
Vad säger ni om ny fika snart? Visserligen är mina närmsta helger uppbokade men vi kanske kan hitta en dag ändå.
Nej, ska få i mig lite mellanmål innan jobbet.
Ha en bra dag allihopa trots regnet, vi får försöka tänka att det är