Sandraf: vad skönt att du bara har så få dagar kvar. Själv har jag på fredag 8 veckor kvar att arbeta, tänkte gå hem den 25/5 om allt går bra hela vägen. Visst, ibland hade det varit skönt att kanske gå hem tidigare men jag tror att det finns en risk att jag kommer att bli rastlös om jag är hemma för länge innan Knytet kommer så därför tror jag att det blir lagom att gå hem den 25/5, det är ju ändå inte alls länge med 8 veckor kvar att jobba, tiden kommer rusa fram. Lycka till på besiktningen, hoppas att den inte visar på några otrevliga överraskningar utan att ni kan flytta in som planerat i juni. Spännande!!
Jag är väldigt glad att jag än så länge inte lagt på mig så mycket i vikt, sist jag var hos barnmorskan (förra veckan i vecka 30 (29+5) hade jag gått upp drygt 8 kg, kan fortfarande ha en del av mina vanliga kläder och mina ringar sitter fortfarande bra på händerna. Men man vet ju aldrig, kanske svullnar jag också upp om några veckor.
Såg väderprognosen igår, tyvärr verkar det inte alls bli soligt och varmt i helgen. Ska vi ändå köra fika på Åbacka eller ska vi byta till nåt café i stan? Lite av poängen med Åbacka är ju att kunna sitta ute i deras trädgård i solen. Vad tycker ni andra?
Nu ska jag äta lite mellanmål innan det är dags för jobb 9-16 idag, rätt lagom. Har sen lite ärenden på stan efter jobbet.
Ha en bra dag!!