Oj, här har det skrivits massor under helgen, kul med lite aktivitet i tråden. Vi har haft en jättebra helg i Göteborg, underbart fint bröllop igår, träffat lite vänner och idag på väg hem var vi inom hos svärföräldrarna i Huskvarna som flyttade in i sin nya lägenhet i onsdags, kul att se hur de har det och de bor precis vid Vättern och har gudomlig utsikt över vattnet.
Nu är vi hemma och har landat i soffan efter att ha packat upp allt, ätit lite och tagit en lugn promenad. Snart blir det "Mästarnas mästare" på tv, jag gillar, tvärtemot Sandraf och Javli, sport massor, framför allt bollsporter. Spelade själ fotboll i ca 10 år när jag var liten och älskar alla turneringar som visas på TV, i sommar är det ju både fotbolls-EM och OS, härligt
Nu har vi fått hem vår vagn också, liggdelen står på en byrå här i vardagsrummet, tänkte att det kan vara bra att den får lite doft av "hemma" innan Knytet kommer. Kändes speciellt att gå med vagnen från bilen i Tannefors hit, härligt. Ser fram emot många barnvagnspromenader framöver.
Fika för mig funkar nog bäst till helgen, har en del saker inbokade denna vecka och jobbar ju sent några dagar. Funkar helgen för er andra?
Nu ska jag koncentrera mig på tv:n. Ha en skön kväll allihopa och hoppas att någon snart kommer skriva att det kommit en liten bebis
. Själv har vi drygt 6 veckor kvar, det är inte länge heller, skönt.