• KnytetsMamma

Linköping maj/juni 2012

Hallå där ute,

är det fler i Linköping som väntar sitt första barn i maj/juni 2012? Jag tycker att det vore skoj att lära känna andra mammor att prata om allt möjligt med, fika, gå barnvagnspromenader m.m.

Finns det nån där ute som känner sig träffad? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-06 12:49
    Är det verkligen ingen mer i Linköping som ska ha barn maj/juni 2012?

• Svar på tråden Linköping maj/juni 2012
  • Moa Li

Åh, grattis Sandra! Härligt att höra att allt gick fint. Har ni bestämt vad killen ska heta?

Kram

• Javli

Ett stort grattis till sonen Sandraf! Vad underbart att förlossningen gick bra. Hoppas ni njuter av killen och vi ser fram emot att ses sen igen =).

Fika den 1/5 på Åbacka låter bra. Idag har det ju varit kanonväder. Vad har de för öppettider?
    Jag är som sagt hemma hela dagen så det spelar inte så stor roll för min del =)

• Moa Li

Tisdag är en röd dag, eller? 1 maj. Jag är iallafall ledig från jobbet då Cool 

• franed

Grattis Sandra! Vad skönt att höra att ni alla mår bra. Hoppas vi ses snart.
    Veckan som kommer är det lite mycket som ska fixas och ordnas, så jag måste nog tyvärr tacka nej till fika den här veckan Men snart så slutar jag jobba och då blir det förhoppningsvis lite lugnare ett tag... 

• KnytetsMamma

Om vi ska ses på Åbacka kanske kl.16 är en dum tid eftersom de stänger kl.17. Ska vi ses 1/5 kan jag tidigare på dagen eftersom det ju är en röd dag, ska vi ses den 2/5 kan jag först efter kl.16 då jag slutar. Spelar inte mig nån roll vilken dag det blir.

• KnytetsMamma

1/5 klockan 15 tror jag funkar för mig med. Sambon hoppas på att det ska blåsa på tisdag så han kan åka iväg och premiär-kitesurfa och då vill han gärna att jag följer med. Men om det inte blir nån utflykt för oss hänger jag gärna på och fikar. Gör en fikalista:

1/5 klockan 15.00 Café Åbacka:
    KnytetsMamma
    Lilla_a76 
    MoaLi
    Javli? 

Svar på tråden Linköping maj/juni 2012