Här var det tyst, kanske föds det barn?!
Nu har vi precis varit hos barnmorskan, allt såg bra ut som vanligt så det var skönt. Huvudet ligger fortfarande neråt men inte fixerat, vi fick titta med en supergammal ultraljudsapparat också och såg då tydligt huvudet neråt, skönt. Magen fortsätter att växa men har planat ut lite nu, SF-mått på 35 ligger lite över normalkurvan. Skönt att du sa MoaLi att det INTE behöver betyda ett stort barn. Blodtrycket lågt och vikten i princip stilla sen förra kontrollen för 2 veckor sen, hon sa att det är okej att vikten står still men jag tycker det känns lite konstigt med tanke på att barnet ju lägger på sig en hel del vikt nu sista tiden. Betyder det att barnet "tar" av min vikt då eller? Men men, barnmorskan sa att det var okej, då får jag lita på det.
Ska snart till jobbet, så skönt att det är fredag idag, brukar vara så skön stämning på jobbet då, alla har liksom på nåt sätt redan tagit helg så det är skönt. Hoppas på lagom mycket folk, brukar vara rätt mycket på fredagar, framför allt på eftermiddagen. Men det är kul för då går tiden snabbt.
Ha en bra dag allihopa och trevlig helg!!