MoaLi, känner precis som du. Även om man förnuftsmässigt förstår att det är en bebis i magen och att den ska komma ut till oss kan jag ändå inte riktigt greppa det. Men jag längtar massor och hoppas att Knytet vill titta ut så småningom (det vet jag ju att den gör men hellre förr än senare...men bara att gilla läget).
Första lediga dagen har varit väldigt bra, först härlig promenad när det fortfarande var soligt och varmt, därefter en kort fika med en kompis som tentapluggar, lite ärenden på stan och efter lunch träffade jag ännu en kompis för fika, väldigt trevligt även om det till sist blev lite kallt att sitta ute när solen försvann och molnen tornade upp sig och regndropparna började falla. Blev till att ta en varm dusch när jag kom hem. Nu har jag spenderat kvällen i soffan, läst lite i instruktionsboken om vår nya videokamera som jag hämtade idag och nu har äntligen mannen kommit hem efter att ha varit ute och ätit med sina jobbarkompisar.
Imorgon har jag typ inget inplanerat, HJÄLP!!! Om nån har lust att ses för en promenad eller så så tjoa till.
Ha en bra kväll!!