Heja, heja, heja Franed - hoppas allt har gått bra!
För er som sover kan jag berätta att det idag fortfarande var ljus skymning när klockan var 23.30. Och nu syns en gulgrön strimma ljus över taken och fåglarna kvittera, och klockan är 02.30. Någon som sitter uppe och ammar bebis kanske, som upplevt detta med underbara sommarnätter! Tänk att det redan är juni!!!!!
Nu ikväll och inatt har jag satt betyg på mina elever, som var målet för fredagens arbetsdag (som blev helhelgsarbete). Jublade vid kl 21 om att jag skulle hinna innan midnatt ,,, men nu är klockan halv 3.
Ska försöka sova lite nu. En vecka till beräknad förlossning idag och sista "skoldagen" imorgon. På tisdag blir det tårta och skolavslutning för eleverna och sedan studentexamenskalas hos en universitetskompis. Torsdag -fredag är det avslut för år 3 och jag har mitt tal klart! Jag tror jag klarar mig från att få bebis mitt i detta också, men ska inte ropa hej än. Efter imorgon ska jag bara njuuuuuuuuuuta av avslutningar och stundande ledighet!!!
Sista planerade besöket hos BM imorgon, då jag går in i v. 40. Precis en vecka till beräknad bebis nu, fast det vet vi ju hur dåligt det kan stämma.
Vem kommer först nu då - knytetsmammas bebis eller min?
Shit, snart är de här!
kram