Tack för alla grattis, vi bara njuter för fullt här hemma. Jag skulle kunna ligga i timmar och bara titta på vår lilla dotter, är så fascinerad över att hon faktiskt legat i min mage i 9 månader och nu är hon hos oss.
Första natten hemma har gått bra, hon har ätit ett par gånger, bajsat 1 gång och sen faktiskt sovit rätt många timmar också, skönt. Jag gick upp först halv tio och åt frukost, skönt. Sen har dagen mest flutit på med amning, sovning, blöjbyte och en liten tur på stan, var inne och sa hej på jobbet. Nu är det snart dags för amning igen, Frida ligger och sover i sitt babynest där hon trivs jättebra.
Imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset för PKU-provtagning, läkarundersökning och viktkontroll, spännande att se om hon klarat att behålla sin födelsevikt (hon äter ju ofta så man kan ju hoppas).
Jag ses gärna också såklart men det dröjer nog lite innan vi orkar med det, Daniel börjar jobba på måndag men ska jobba halvtid så han kommer göra det nu i drygt 3 veckor, känns som ett jättebra upplägg för hela familjen, vi tror att vi får ut mer av de 10 pappadagarna på detta sätt.
Nej, dags att väcka lilltjejen och ge henne lite mat.
Bifogar en bild på vårt underverk, här är hon bara några timmar gammal.
Kram Maria