Jag fikar gärna! Mig passar det när som helst.
Imorgon, när övriga har ledig dag, ska jag sitta och jobba på uppsatsen tillsammans med hon jag skriver den med. Mindre kul men det blir ju skönt när den är klar. Förhoppningsvis tycker handledaren att det vi har gjort tills imorgon är bra så att vi kan koncentrera oss på att bara skriva klart det sista. Jag har ju en c-uppsats till att skriva så det skulle vara skönt att snart bli av med den här.
Vilka härliga regnskurar det har kommit under dagen. När man är inomhus är det, enligt mig, riktigt mysig med riktiga ösregn. Vi lyckades ta en 45 minuters promenad emellan skurarna. Vädergudarna var på min sida idag.
Benjamin har mått mycket bättre idag. Han har sovit i stort sett hela dagen men han har varit nöjd när han har varit vaken. Jag kände igen honom idag, till skillnad från igår. Just nu ligger han och sover i mitt knä, som han delar med min laptop.
Han och Erik har haft pappa-son-tid med ett bebisbad i handfatet och efter det mys med nybadad bebis.
Nu ska vi krypa ner för imorgon kommer min pluggkompis redan vid 9 (vilket innebär att vi inte kan sova till halv 11)
.
Hoppas att alla får en natt med god sömn utan ledsna bebisar eller värkande kroppar.