Hej,
tack Lilla_a för dina svar och erfarenheter. Ska till BVC på torsdag så får väl ställa frågorna där.
Idag har vi haft en skön dag trots att Frida var pigg som en mört mellan kl.4.20 och 6.20, men sen sov hon några timmar till. Efter att vi ätit frukost och Frida fått en slurk till tog vi en härlig promenad, det blåste en del men var skönt. När vi kom hem hann jag nästan äta lunch innan Frida vaknade och ville ha mat, men man lär sig att amma och äta samtidigt :) På eftermiddagen tog jag en sväng på stan medan Daniel gick och fikade hos en kompis. Där gjorde jag misstaget att stanna lite för länge, Frida började signalera att hon var hungrig men jag tänkte att jag kunde gå en stund till på stan. Det skulle jag INTE gjort, hon blev vansinnig och var otroligt svår att lugna ner när jag kom hem. Försökte byta blöja också för att hon skulle ha en ren blöja när hon äter och då var hon så arg så både bajs och kiss sprutade på skötbordet....efter lite trugande lyckades jag få henne lugn och sen glufsade hon glatt i sig båda brösten och däckade i mitt knä. Resten av eftermiddagen och kvällen har varit lugn, jag har tagit en skön dusch, jag och Daniel har kunnat äta middag i lugn och ro och nu sitter han och läser och jag surfar, Frida sover gott i sitt babynest, där trivs hon toppen. Ikväll blir det fotboll om jag orkar kolla, igår var jag helt slut och gick och la mig klockan 22, det var skönt.
Jag har inte lyckats ta reda på hur man gör för att skicka privata meddelande till allihopa alt. skapa en grupp som är låst. Är det nån annan som har koll på det så vi kan byta telefonnummer? Facebook funkar ju också men det kräver ju också dator precis som Lilla_a sa.
MoaLi, håller tummarna för att det händer nåt snart men passa samtidigt på att njut av sista tiden utan barn, gör det ni vill och var spontana. Det är underbart och härligt med lilla Frida men man sätter ju numera alltid henne först och sig själv sen, men det är det värt :)
Franed, hur går det med namn? Hoppas inte du tycker jag är tjatig, jag är bara nyfiken :)
Ha en skön kväll allihopa, tror att Frida snart ska ha lite mat.
Vi hörs!!!