Jag tror minsann att jag har grädde i brösten, Frida väger nu in på 4275 gram, har alltså gått upp 855 gram på 15 dagar, inte illa. Fortsätter hon i den här takten kommer hon verkligen bli en stabil tjej :) Men det är skönt att vikten går uppåt, då behöver vi inte oroa oss för att hon inte får i sig det hon behöver.
Har annars haft en väldigt bra dag, gick hemifrån vid kl.10 och har sen varit ute i stort sett ända till kl.17 med en kort lunchpaus hemma, riktigt underbart. Har också äntligen fått till knytningen på sjalen så där har Frida suttit 2 omgångar idag och trivs som fisken i vattnet, somnade båda gångerna inom 30 sekunder och sov sen riktigt gott, härligt och jag kan känna mig lite friare om jag inte behöver gå runt och bära på henne när hon har en rap på tvären m.m.
Imorgon blir en lugn midsommar för oss, vi har inga planer alls utan tar dagen som den kommer. Mannen fyller år så vi firar honom lite, kanske tar en sväng till Trädgårdsföreningen på eftermiddagen där de ska spela lite musik osv.
Vi har en lite ledsen tjej här hemma, tror att hon är övertrött och därför inte kan somna. Nån som har nåt bra tips för såna stunder? Hoppas att hon somnar snart och sen blir det fotboll på TV, slutspelet börjar ju ikväll.
Ha en bra midsommar allihopa och MoaLi, spännande att se ifall bebisen vill komma ut imorgon :)