Vi hade en bra natt i natt, hela familjen gick och la sig kl.22.30 och vi somnade direkt (Frida vid min sida). Vi sov ända till kl.2 då Frida ville ha mat, ammade i fåtöljen och sov sen 1 timme där innan vi gick in och la oss igen, där låg vi sen ända till halv åtta, växlade mellan att amma, sova och mysa. Så jag var pigg när vi gick upp
. Nu har jag och Frida varit ute på en lång promenad i det fina vädret, underbart. Vi ska senare gå och hälsa på pappa Daniel på jobbet, ska visa upp Frida i kläderna hon fick av hans jobbarkompisar. I em har vi också lite ärenden och sen ev. fika med en kompis.
Håller med dig Lilla_a, jag kan också ligga och titta hur länge som helst på Frida och bara älska henne mer och mer, det är verkligen starka känslor man har för sitt lilla underverk. Vill ibland stoppa tiden här och nu men samtidigt har ju varje period i deras utveckling sin charm.
Här är mer info om solskyddet jag har till min vagn: OxiSun solskärm med UPF50+ passar alla barnvagnar och fästes där man önskar. Passar både vagnar med och utan sufflett samt bilbarnstolar. Solskärmarna är testade och godkända enligt följande standarder: BS/EN 71-2:2003, EN 13758-1:2002, AS/NZS 4399:1996, UV standard 801.
Butiken heter reaforsa.se. Vet inte om de har kvar solskyddet, det finns annars att köpa på andra sidor på nätet har jag sett.
Hoppas också det fina vädret håller i sig under helgen och gärna resten av sommaren
Ha en trevlig fredag allihopa!!!