Lilla_a, tror vi få hoppa över promenaden idag, Frida vaknade kl.6 och var klarvaken, helt omöjlig att söva. Stoppade till slut ner henne i sjalen och gick ut en sväng, då somnade hon men vaknade nästan direkt när jag kom hem igen. Efter att jag lyckats få i mig frukost och Frida fått ytterligare lite mat la jag ner henne i vagnen och gick ut en sväng till, då sov hon i alla fall 30 minuter. Får hoppas att hon somnar sen så jag får i mig lite lunch i lugn och ro, och sen behöver vi nog båda två (framför allt mamma)ta det lite lugnt innan det vankas fika med kompis i eftermiddag. Men gärna promenad en annan dag 
Sandraf, vad trist med din telefon, hoppas det fixar sig snart på något sätt.
MoaLi, kul idé att göra avtryck varje månad. Blev trycket bra med vattenfärg? I så fall ska vi införskaffa det.
Får se om jag får äta lunch i lugn och ro idag eller om det blir amning samtidigt. Idag är första dagen som Daniel jobbar heltid, blir spännande att se hur det går. Har varit väldigt lyxigt att han kommit hem 12.30 varje dag nu i 3 veckor. Men vi ska nog reda oss jag och Frida.