• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym (kär)

så jävla svårt bara. för då finns ju risken att jag får svaret att jag kan inte lämna henne av massa logiska anledningar.

• Trivelina73

Tycker ditt ultimatum är helt rätt, klart du kan sätta det kravet. Men håll det oxå. 

Blogg, Kanske lite nyheter warja.bloggplatsen.se/
  • Anonym (kär)

jag är så jävla lessen nu. han är mitt livs kärlek, det är verkligen så. och han har sagt att jag är hans. har sån lust att skicka ett SMS nu men nu sitter han där lördagkväll med sin härliga familj. och jag står ensam i köksfönstret och röker. patetiskt...

• Trivelina73
    Anonym (kär) skrev 2012-01-14 21:01:40 följande:
    jag är så jävla lessen nu. han är mitt livs kärlek, det är verkligen så. och han har sagt att jag är hans. har sån lust att skicka ett SMS nu men nu sitter han där lördagkväll med sin härliga familj. och jag står ensam i köksfönstret och röker. patetiskt...
    Om han verkligen älskar dig så skiljer han sig, nu. Inte sen när det blir ett bättre läge o gudarna va de kan hitta på för något som orsak till att fördröja. 
  • Anonym (kär)

är så trött på att känna så här. att längta efter nån som inte kommer. och det är väl bra att jag är beredd att gå igenom den här smärtan, men den är överjävlig.

• niagara

Pippar man andras karlar så får man skylla sig själv när det gör ont. Från mig får du noll sympati! Bu hu stackars lilla ensamma mig, men sära på benen kan jag! *kräks!*

• Anonym

Jag frågade faktiskt min man om detta då jag tror en man svarar bäst...han sa "nej, han kommer inte lämna sin fru." Tänk på att hade förhållandet varit så dåligt hade han antagligen gått innan dig, eller åtminstone givit dig ngn som helst förklaring om när han ska lämna. Tystnad om saken betyder att han inte vill prata om "att lämna" sin fru/sambo.
    Varför tillåter du dig att träffa en upptagen man? Du utsätter dig för risken att bli sårad och en man som lämnat ett förhållande med en tjej för en annan har ingen bra grundsyn på ett förhållande och kan ha lätt att såra en annan person. En sådan kille är inget att ha och nästa gång kan det va du som blir lämnad av honom. Skit i han och hitta en ledig kille som vill stå med dig i ditt fönster och hålla dig sällskap istället! Lycka till!

• Anonym (kär)

Tack, precis vad jag behövde höra...

• Trivelina73

Sänd sms, hur mycket värre kan de bli? Kan nog bara bli bättre. Du har redan knullat honom, ni har försäkrat eran kärlek till varandra mm.. Nu är det upp till honom och leva upp till det. 

Svar på tråden lämnar han nånsin?