• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym (Molly)
    Anonym skrev 2012-01-15 23:15:37 följande:
    Återigen , vad spelar det mannens fru för roll vad de tänkte ?
    Det endahon bryr sig om är vad de gjorde.....

Om någon går lös min bil med ett baseballträ , så skiter jag fullkomligt i hur han tänkte , vad han kände när han gjorde det , min bil är ju fortfarande trasig ?

Jag ser att du undvek att svara på frågan om varför vissa lyckas undvika att medvetet såra andra ?
    Och jag ser att du inte förstår att jag visst svarade på den frågan...
  • Anonym
    Anonym (Molly) skrev 2012-01-16 06:59:29 följande:
    Och jag ser att du inte förstår att jag visst svarade på den frågan...
    Och det kallar du ett svar ?
    Att du inte medvetet velat såra någon och att livet är komplicerat ?

Det förklarar ingenting , möjligen att du har väldigt dåligt kontroll över dina impulser och brist på empati  Jag menar det finns massor med singlar och du väljer medvetet en kille som är upptagen och sedan menar du att du inte alls velat såra hans tjej ? Hur går det ihop , du vet att han är upptagen och du vet att hon antagligen kommer bli väldigt sårad om det kommer fram (vilket det ofta gör) och du menar ändå på att du inte alls har velat såra henne ?

Det förklarar definitivt inte varför andra tydligen lyckas välja bort otrogna as , och håller sig till singlar. Hur kommer sig att du inte lyckades med det ? Försökte du ens ?
  • Anonym (Skrattar)
    HäxanSurtant skrev 2012-01-16 01:02:47 följande:
    Jag skrattar också för de hade vart sjukt kul om någon av dem knullade med just din man!
    Ja då hade det vart riktigt roligt för då hade dom åkt på sig en pärla kan jag lova dig! Skrattande
  • Anonym

Ok, konstruktivt resonemang; det finns ungefär lika många svar på din fråga som det finns män i världen. En del är ute efter kickar, en del vill ha nya kroppar, en del vill ha bekräftelse och en del blir kära och lämnar. Och en del är kära men lämnar ändå inte. Går inte att generalisera.

• HäckHäxan
    Anonym (Skrattar) skrev 2012-01-16 10:06:51 följande:
    Ja då hade det vart riktigt roligt för då hade dom åkt på sig en pärla kan jag lova dig! Skrattande
    Det hade varit värt det tycker jag, bara för humors skull. En smäll gör ingen större skada på mig iaf.
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • Anonym (Skrattar)
    HäxanSurtant skrev 2012-01-16 12:27:55 följande:
    Det hade varit värt det tycker jag, bara för humors skull. En smäll gör ingen större skada på mig iaf.
    Jag hade inte kunnat hålla mig sen om du börjar gråta eller inte skiter ju jag i men det är det minsta och första jag hade gjort för att markera mitt revir hahaha Flört
  • Anonym
    Anonym (Skrattar) skrev 2012-01-16 13:04:23 följande:
    Jag hade inte kunnat hålla mig sen om du börjar gråta eller inte skiter ju jag i men det är det minsta och första jag hade gjort för att markera mitt revir hahaha Flört
    Kunde ju stått dig dyrt i och för sig, misshandel kostar en hel del i dagsböter även om kvinnan i fråga knullat din man. Men du kanske har gott om pengar och tycker det skulle vara värt det.
  • HäckHäxan
    Anonym (Skrattar) skrev 2012-01-16 13:04:23 följande:
    Jag gråter inte, för mig är smärta inte riktigt som för andra, jag har kass känsel, så slå på du, gärna fler än en gång.

Men jag har en princip också, jag slår tillbaka när någon brukar våld på mig och jag har aldrig någonsin förlorat ett slagsmål
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2012-01-16 13:09:21 följande:
    Kunde ju stått dig dyrt i och för sig, misshandel kostar en hel del i dagsböter även om kvinnan i fråga knullat din man. Men du kanske har gott om pengar och tycker det skulle vara värt det.
    Mig gör det inget, hon får gärna slå på mig. Jag är rätt härdad som slagpåse faktiskt. Man lär sig mycket under livets resa. Hon skulle knappast vara den första som slår mig och inte riktigt får den respons de hade tänkt Solig
  • HäckHäxan
    HäxanSurtant skrev 2012-01-16 13:13:03 följande:
    Jag gråter inte, för mig är smärta inte riktigt som för andra, jag har kass känsel, så slå på du, gärna fler än en gång.

Men jag har en princip också, jag slår tillbaka när någon brukar våld på mig och jag har aldrig någonsin förlorat ett slagsmål
    Måste bara tillägga en sak, jag slår inte tillbaka om jag inte känner mig hotad eller personen inte slutar slå.. men du måste helt enkelt göra mig arg eller få mig att hamna i försvar. Fram tills dess så kommer jag nog bara le eller skratta.

Kanske till och med förklara hur det kändes när din man trängde in i mig osv osv..... har en känsla av att du blir lite mer uppeldad då
Svar på tråden lämnar han nånsin?