• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym (kär)

Idag är det väldigt väldigt jobbigt. Vill så gärna höra av mig, för jag saknar honom så mycket. Vet att han saknar mig också.

Det är 15 års åldersskillnad.

• Anonym (Sara)

Jag förstår dig! Försök tänka på att du vill att han kommer självmant till dig, väljer dig. Skriv här allt du tänker istället.

• Anonym (kär)

Tack Sara Precis, han ska välja mig. Men om han saknar mig hälften så mycket så hade han valt mig för länge sen. Nu choklad och tv och ingen mera  dator. Stänger av telefonen också.

• Anonym (kär)

kommer nog skriva till honom nu, för jag saknar honom så jävulskt. bottenbottenbotten.

• YummyMami
    Anonym (kär) skrev 2012-01-23 19:56:35 följande:
    kommer nog skriva till honom nu, för jag saknar honom så jävulskt. bottenbottenbotten.
    och sen faller du dit och sen så istället för att sörja så sliter du ut ditt hjärta i stort sett, för du är med någon som inte är din och som inte vill bli din, utan denne bara vill ha lite trevligt vid sidan om. Skulle han ha haft känslor för dig, så skulle han ha hört av sig, gjort slut med frun osv. Inse fakta, du var bara en liten trevlig förströelse.. tyvärr... du är värld mer än så..
    Blogg, Kanske lite nyheter warja.bloggplatsen.se/
  • Anonym (kär)

jag vet att jag är värd mer än så. men kanske kan man ha det som vänskap? enbart.

• YummyMami
    Anonym (kär) skrev 2012-01-23 20:15:01 följande:
    jag vet att jag är värd mer än så. men kanske kan man ha det som vänskap? enbart.
    eller hur.. haha.. så du har nått "lura dig själv stadiet"?
    Blogg, Kanske lite nyheter warja.bloggplatsen.se/
  • mion
    YummyMami skrev 2012-01-23 20:16:35 följande:
    eller hur.. haha.. så du har nått "lura dig själv stadiet"?

varför inte fråga han om han kommer lämna o att du vill isåfall att han visar att han menar det?
  • Anonym (kär)

haha, är det ett välkänt stadium i denna process? säkert är det det.
    hör det också till vanligheterna att man känner att detta är min bästa vän som jag vill berätta allt för små och stora saker och som jag också redan gjort det med. jag har en rad av frågor jag vill ställa till honom och diskutera med honom om allt mellan himmel och jord. han skickade en grej till mig på FB för några timmar sedan och jag vill så gärna svara och kommentera. men får får får inte, eller hur, är det lura mig själv då?
    bör bara inse att han inte vill. vad han än säger egentligen.

mion:
    jag har frågat om han funderar på att lämna: klart jag gör, säger han då. men det är nog för att hålla mig kvar. japp, behöver snacka igen med honom så är det. för att "göra slut" ännu en gång. känner nu att jag börjar bli förbannad också. kanske är nästa stadie...

jag behöver fråga så här: är det nån idé att jag väntar?

• mion
    Anonym (kär) skrev 2012-01-23 20:23:59 följande:
    haha, är det ett välkänt stadium i denna process? säkert är det det.
    hör det också till vanligheterna att man känner att detta är min bästa vän som jag vill berätta allt för små och stora saker och som jag också redan gjort det med. jag har en rad av frågor jag vill ställa till honom och diskutera med honom om allt mellan himmel och jord. han skickade en grej till mig på FB för några timmar sedan och jag vill så gärna svara och kommentera. men får får får inte, eller hur, är det lura mig själv då?
    bör bara inse att han inte vill. vad han än säger egentligen.

mion:
    jag har frågat om han funderar på att lämna: klart jag gör, säger han då. men det är nog för att hålla mig kvar. japp, behöver snacka igen med honom så är det. för att "göra slut" ännu en gång. känner nu att jag börjar bli förbannad också. kanske är nästa stadie...

jag behöver fråga så här: är det nån idé att jag väntar?

varför skriva o fråga om det nån ide att du väntar? Då VET att ju att du väntar o kärar ner dig ännu mer..Nej ställ ultimatum,antingen så lämnar han nu el så får det va om du nu inte vill vara hans älskarinna,hur ska du annars veta att han meanar allvar
Svar på tråden lämnar han nånsin?