• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Majjagräddnos
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 20:10:22 följande:
    Skulle oxå hållt mig kall men som sagt inte så himla lätt när man till slut blev jättekär i nån som inte ville ha mig på riktigt..å som du säger så är det lätt att vara efterklok..
    Hmm.
    Min älskare kan verkligen vara tårdrypande sentimental och har redan från första träffarna pratat om kärlek, hur våra barn skulle se ut etc. Jag har förhållit mig kallsinnig till det. Han har även under perioder haft svartsjukefnatt över min man och "krävt" att jag ska sluta sexa hemma, själv hävdar han att de aldrig ligger...

Det kan vara väldigt jobbigt i längden att ha en intim relation med en person som inte alls tar hänsyn till att det blir känslor i en sexuell relation som pågår över tid och som är ändå såpass intensiv som vår är. Vi hörs av varje dag och träffas oftast flera gånger i veckan... Men han bara eldar på Rynkar på näsan

Ibland undrar jag om han är psykopat?! Förstår han inte att han riskerar att krossa mitt hjärta som han beter sig? Jag menar det är klart att man påverkas av allt han säger...

Skulle jag jama med i alla hans verser och förvänta mig att vi ska bli ett riktigt par inom kort så skulle han ju knäcka mig totalt om han bara svängde om och liksom "Neej, jag tror inte att jag kan lämna ändå när allt kommer omkring..."

Karlar är svin. Oavsett...

Så jag kan bara sympatisera. Det är inte kul.
  • Anonym (1)
    Majjagräddnos skrev 2012-06-06 21:57:32 följande:
    Hmm.
    Min älskare kan verkligen vara tårdrypande sentimental och har redan från första träffarna pratat om kärlek, hur våra barn skulle se ut etc. Jag har förhållit mig kallsinnig till det. Han har även under perioder haft svartsjukefnatt över min man och "krävt" att jag ska sluta sexa hemma, själv hävdar han att de aldrig ligger...

Det kan vara väldigt jobbigt i längden att ha en intim relation med en person som inte alls tar hänsyn till att det blir känslor i en sexuell relation som pågår över tid och som är ändå såpass intensiv som vår är. Vi hörs av varje dag och träffas oftast flera gånger i veckan... Men han bara eldar på Rynkar på näsan

Ibland undrar jag om han är psykopat?! Förstår han inte att han riskerar att krossa mitt hjärta som han beter sig? Jag menar det är klart att man påverkas av allt han säger...

Skulle jag jama med i alla hans verser och förvänta mig att vi ska bli ett riktigt par inom kort så skulle han ju knäcka mig totalt om han bara svängde om och liksom "Neej, jag tror inte att jag kan lämna ändå när allt kommer omkring..."

Karlar är svin. Oavsett...

Så jag kan bara sympatisera. Det är inte kul.
    Men vänta lite nu , du undrar om han är en psykopat för att han riskerar att krossa ditt hjärta osv.... men det du gör mot din man räknas inte ?

Nej , ALLA karlar är inte ryggradslösa amöbor som de som beskrivs i denna tråd , det gäller bara vissa , en intressantare fråga tycker jag är varför ni väljer att "umgås" med sådant avskräde ?
  • Anonym (älskarinna 2)
    Anonym skrev 2012-06-05 21:31:05 följande:
    Låter som han är feg. Sen e det klart att det beror på. ar man små barn tex så vill man ju inte riskera det. Det får man förstå. barnen går ju oftast först.
    Han har inga småbarn då han är 50+ tio år äldre än jag..men som sagt så känner jag att jag har gjort mitt med honom..han är inte värd att lägga mer energi på längre(säger jag nu..) men som en kompis sa idag att jag kanske kmr springande när han viftar med lillfingret haha men hoppas jag kan hålla mig bortaRynkar på näsanfast just det..han "älskar" ju sin fru ja..
  • Anonym (Va?)
    Majjagräddnos skrev 2012-06-06 21:57:32 följande:
    Hmm. Min älskare kan verkligen vara tårdrypande sentimental och har redan från första träffarna pratat om kärlek, hur våra barn skulle se ut etc. Jag har förhållit mig kallsinnig till det. Han har även under perioder haft svartsjukefnatt över min man och "krävt" att jag ska sluta sexa hemma, själv hävdar han att de aldrig ligger... Det kan vara väldigt jobbigt i längden att ha en intim relation med en person som inte alls tar hänsyn till att det blir känslor i en sexuell relation som pågår över tid och som är ändå såpass intensiv som vår är. Vi hörs av varje dag och träffas oftast flera gånger i veckan... Men han bara eldar på Ibland undrar jag om han är psykopat?! Förstår han inte att han riskerar att krossa mitt hjärta som han beter sig? Jag menar det är klart att man påverkas av allt han säger... Skulle jag jama med i alla hans verser och förvänta mig att vi ska bli ett riktigt par inom kort så skulle han ju knäcka mig totalt om han bara svängde om och liksom "Neej, jag tror inte att jag kan lämna ändå när allt kommer omkring..." Karlar är svin. Oavsett... Så jag kan bara sympatisera. Det är inte kul.

Men hur kan du ens reflektera över huruvida han förstår att han kan krossa ditt hjärta? Det är klart han förstår. Och uppenbarligen är ha kapabel till mycket då han sviker och bedrar sin livskamrat( liksom du förvisso). Till på köpet har han små barn. Har läst många av dina tidigare inlägg och måste säga att du gjort en helomvändning. Tidigare kände jag att du var en av de få här som hade lite innanför skallbebet och stod för den du var (här på fl alltså, inte hemma såklart). Nu låter du som vilken urblåst bimbo som helst som går på världens äldsta lögn. Med öppna ögon.
  • Liljan77

Mitt ex lämnade mig för slampan han drog över.Hon hade slutat med sina p-piller så att hon vart gravid.
    Hon visste hur gärna mitt ex ville ha barn o att chansen var minimal att jag skulle kunna bli gravid.
    Så på julaftonsmorgon skulle han åka iväg på ett kort ärende o kom sen aldrig hem.
    Han var hos henne o fick veta om nyheten. 
    Vad han inte fick veta just den dagen var att även jag väntade.
    Så där stod han o trodde att han skulle få välja vem han ville va hos.Han tyckte till o med att de skulle bli kul om vi alla hamnade på bb samtidigt.
    När jag bad honom fara så ville han ju inget annat än stanna hos mig.När jag några dagar senare förlorade vårt barn,ändrades tongångarna.

Han gick till henne.Knappt ett år efter väntade han barn med hennes väninna som bodde granne med dem.
    De gifte sig men nu så har hon lämnat honom för ett annat offer. 

• Anonym
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-07 12:33:53 följande:
    Han har inga småbarn då han är 50+ tio år äldre än jag..men som sagt så känner jag att jag har gjort mitt med honom..han är inte värd att lägga mer energi på längre(säger jag nu..) men som en kompis sa idag att jag kanske kmr springande när han viftar med lillfingret haha men hoppas jag kan hålla mig bortaRynkar på näsanfast just det..han "älskar" ju sin fru ja..
    Kanske han gör också och dig med, men tvingades att välja mellan er två och då valde han den som dte var enklast att fortsätta med.
  • Anonym (älskarinna 2)
    Anonym skrev 2012-06-07 15:15:50 följande:
    Kanske han gör också och dig med, men tvingades att välja mellan er två och då valde han den som dte var enklast att fortsätta med.
    Så var/är det nog å det var ju enkelt å bekvämt för honom att stanna med frun..men som sagt inte lätt å konkurrera ut 30 år,gemensamma vänner osv..men hoppas att jag har lagt detta bakom mig men är ju lätt att säga när vi inte ses så ofta..vet ju inte vad som händer när å om vi börjar jobba ihop igen..//men han är å kmr alltid vara den snyggaste å sexigaste som finns..Flört
  • Anonym
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-07 16:11:24 följande:
    Så var/är det nog å det var ju enkelt å bekvämt för honom att stanna med frun..men som sagt inte lätt å konkurrera ut 30 år,gemensamma vänner osv..men hoppas att jag har lagt detta bakom mig men är ju lätt att säga när vi inte ses så ofta..vet ju inte vad som händer när å om vi börjar jobba ihop igen..//men han är å kmr alltid vara den snyggaste å sexigaste som finns..Flört
    Förhållande på jobbet är riktigt dumt. Kan orsaka massor av problem speciellt om den ene är chef eller så.
  • Anonym
    Liljan77 skrev 2012-06-07 13:10:43 följande:
    Mitt ex lämnade mig för slampan han drog över.Hon hade slutat med sina p-piller så att hon vart gravid.
    Hon visste hur gärna mitt ex ville ha barn o att chansen var minimal att jag skulle kunna bli gravid.
    Så på julaftonsmorgon skulle han åka iväg på ett kort ärende o kom sen aldrig hem.
    Han var hos henne o fick veta om nyheten. 
    Vad han inte fick veta just den dagen var att även jag väntade.
    Så där stod han o trodde att han skulle få välja vem han ville va hos.Han tyckte till o med att de skulle bli kul om vi alla hamnade på bb samtidigt.
    När jag bad honom fara så ville han ju inget annat än stanna hos mig.När jag några dagar senare förlorade vårt barn,ändrades tongångarna.

Han gick till henne.Knappt ett år efter väntade han barn med hennes väninna som bodde granne med dem.
    De gifte sig men nu så har hon lämnat honom för ett annat offer. 
    Fy faaaan vilket jävla svin, usch, var glad att du slapp honom till sist!
  • Liljan77
    Anonym skrev 2012-06-08 00:53:13 följande:
    Fy faaaan vilket jävla svin, usch, var glad att du slapp honom till sist!
  • Majjagräddnos
    Anonym (Va?) skrev 2012-06-07 13:01:25 följande:
    Men hur kan du ens reflektera över huruvida han förstår att han kan krossa ditt hjärta? Det är klart han förstår. Och uppenbarligen är ha kapabel till mycket då han sviker och bedrar sin livskamrat( liksom du förvisso). Till på köpet har han små barn. Har läst många av dina tidigare inlägg och måste säga att du gjort en helomvändning. Tidigare kände jag att du var en av de få här som hade lite innanför skallbebet och stod för den du var (här på fl alltså, inte hemma såklart). Nu låter du som vilken urblåst bimbo som helst som går på världens äldsta lögn. Med öppna ögon.

Ha, ha, ha. Även solen har sina fläckar tydligen, men tack för den initiala komplimangen ;)
  • CygnusX1
    Majjagräddnos skrev 2012-06-08 21:05:15 följande:

Ha, ha, ha. Även solen har sina fläckar tydligen, men tack för den initiala komplimangen ;)

Visst har solen sina fläckar, men det är ändå en sol ;)

Synd att du inte är mitt prassel ;)   
Svar på tråden lämnar han nånsin?