• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym (Skrattar)
    Anonym skrev 2012-01-16 13:09:21 följande:
    Kunde ju stått dig dyrt i och för sig, misshandel kostar en hel del i dagsböter även om kvinnan i fråga knullat din man. Men du kanske har gott om pengar och tycker det skulle vara värt det.
    Japp det är det värt! Varenda krona Glad
  • Anonym (Skrattar)
    HäxanSurtant skrev 2012-01-16 13:13:03 följande:
    Jag gråter inte, för mig är smärta inte riktigt som för andra, jag har kass känsel, så slå på du, gärna fler än en gång.

Men jag har en princip också, jag slår tillbaka när någon brukar våld på mig och jag har aldrig någonsin förlorat ett slagsmål
    HäxanSurtant skrev 2012-01-16 13:16:47 följande:
    Måste bara tillägga en sak, jag slår inte tillbaka om jag inte känner mig hotad eller personen inte slutar slå.. men du måste helt enkelt göra mig arg eller få mig att hamna i försvar. Fram tills dess så kommer jag nog bara le eller skratta.

Kanske till och med förklara hur det kändes när din man trängde in i mig osv osv..... har en känsla av att du blir lite mer uppeldad då
    Men vem säger att jag skulle slå just dig? Har du knullat min man kanske?
  • Musen

Om han älskar dig så lämnar han men rusken är ju att han bedrar dig sen i framtiden... Jag tycker du kan ta upp ämnet om att han skall lämna sin fru. Eftersom han är otrogen så kan inte förhållandet vara bra men tydligen är han för feg för att lämna och vill man verkligen ha en sån karl

• HäckHäxan
    Anonym (Skrattar) skrev 2012-01-16 14:10:10 följande:
    Japp det är det värt! Varenda krona Glad
    jag håller med du.

Fast jag hade aldrig gjort något som någon kan sätta dit mig personligen för. Så om vi vänder på det och du knullar min karl, så skulle jag aldrig ens bli arg på dig, det är så helt under min värdighet. Solig
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan
    Anonym (Skrattar) skrev 2012-01-16 14:11:10 följande:
    HäxanSurtant skrev 2012-01-16 13:16:47 följande:
    Måste bara tillägga en sak, jag slår inte tillbaka om jag inte känner mig hotad eller personen inte slutar slå.. men du måste helt enkelt göra mig arg eller få mig att hamna i försvar. Fram tills dess så kommer jag nog bara le eller skratta.

Kanske till och med förklara hur det kändes när din man trängde in i mig osv osv..... har en känsla av att du blir lite mer uppeldad då
    Men vem säger att jag skulle slå just dig? Har du knullat min man kanske?
    Nej det tror jag inte att jag har gjort, jag vet inte vem du är eller vem din man är. Men jag hade kunnat offra mig och göra det för den goda sakens skull. Mest för scenen vi målat upp här nu roar mig
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • Anonym (Skrattar)
    HäxanSurtant skrev 2012-01-16 14:11:41 följande:
    jag håller med du.

Fast jag hade aldrig gjort något som någon kan sätta dit mig personligen för. Så om vi vänder på det och du knullar min karl, så skulle jag aldrig ens bli arg på dig, det är så helt under min värdighet. Solig
    Va? Skulle du inte bli arg? Hur hade du reagerat då?
  • PrimitivMan
    Anonym (Skrattar) skrev 2012-01-16 14:13:00 följande:
    Va? Skulle du inte bli arg? Hur hade du reagerat då?
    Blivit arg på honom kanske istället.
  • Anonym (Skrattar)
    HäxanSurtant skrev 2012-01-16 14:12:57 följande:
    Nej det tror jag inte att jag har gjort, jag vet inte vem du är eller vem din man är. Men jag hade kunnat offra mig och göra det för den goda sakens skull. Mest för scenen vi målat upp här nu roar mig
    Hahaha! Du verkar vara en rolig filur du! Tungan uteJag tror nog iof inte min man skulle vara otrogen för han älskar ju mig. Men det finns dom som aldrig skulle tro att deras män är otrogna och så är dom det ändå. Men då tror jag att dom bara är otrogna för att få doppa snorren lite och jag tror inte de skulle lämna sina riktiga fruar/flickvänner i ett sånt läge.
  • Anonym (Skrattar)
    PrimitivMan skrev 2012-01-16 14:14:40 följande:
    Blivit arg på honom kanske istället.
    Ja det är självklart jag hade blivit med. Sen hade jag tagit reda på om tjejen visste om att han var upptagen. Om hon inte visste så hade jag inte gjort något utan bara pratat med henne. Annars hade det nog blivit en pärla eller två om hon visste allt Flört
  • Anonym (Skrattar)
    Anonym (Skrattar) skrev 2012-01-16 14:15:40 följande:
    Hahaha! Du verkar vara en rolig filur du! Tungan uteJag tror nog iof inte min man skulle vara otrogen för han älskar ju mig. Men det finns dom som aldrig skulle tro att deras män är otrogna och så är dom det ändå. Men då tror jag att dom bara är otrogna för att få doppa snorren lite och jag tror inte de skulle lämna sina riktiga fruar/flickvänner i ett sånt läge.
    och så kan ju side-kick-tjejen sitta som ts och gråta och önska att mannen lämnar frun/flickvännen. Så kanske hon undrar vad mannen gör just då om han kanske är hemma och sätter på frugan istället och hon gråter, längtar och är förtvivlad. Det är ju iof mycket värre straff än en smäll av frugan Flört
Svar på tråden lämnar han nånsin?