• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-04 13:55:55 följande:
    4 månader sen vårt förhållande tog slut å jag kan komma på mig fortf å gå å tänka på honom å undra..träffa honom på jobbet en dag förra veckan å det var blandade känslor..vill ju så gärna prata m honom,ringa lr smsa men samtidigt så vill jag inte..å för övrigt har han gått under jorden slickar sina sår..livrädd för å göra nåt dumt..men han kmr nog aldrig heller att lämna sin fru..feg och bekväm..blir arg på mig själv för att jag går å tänker på honom men kan lixom inte låta bli//
    mitt tog slut för fem månader sen o jag längtar o trånar o vill, men bara ha inte vet om det så är det ok för mej att sörja. Jag vet ju att han har det ganska trist nu med frun. När jag inte är där o kryddar. Det gläder mej att veta att han har tråkigt. Jag ser honom oxå ibland på jobbet. Vi ser varann på avstånd o jag ser att han söker kontakt o är osäker på om han ska våga vinka eller nicka lite. Jag visar klart o tydligt att det vågar han inte. Stay away!  
  • nord

92% stannar och 8% lämnar, hur man nu gjorde den statistiken.

om kvinnan är otrogen är siffrorna nästan omvända.

om han lämna så gör han antingen det ganska snabbt, eller om nåt händer, vanligast om barnen flyttar ut.

orkar inte läsa allt så vet inte hur din situation är.

men nej, generellt inte. 

• Anonym (älskarinna 2)
    Anonym skrev 2012-06-04 18:57:06 följande:
    mitt tog slut för fem månader sen o jag längtar o trånar o vill, men bara ha inte vet om det så är det ok för mej att sörja. Jag vet ju att han har det ganska trist nu med frun. När jag inte är där o kryddar. Det gläder mej att veta att han har tråkigt. Jag ser honom oxå ibland på jobbet. Vi ser varann på avstånd o jag ser att han söker kontakt o är osäker på om han ska våga vinka eller nicka lite. Jag visar klart o tydligt att det vågar han inte. Stay away!  
    Har oxå trånat å längtat men känns som jag börjar komma över honom..fast vet inte riktigt ändå eftersom vi inte jobbat tillsammans på ett tag men troligtvis blir det så efter sommaren..hoppas att han har det tråkigt med frun oxå.. isf kan han ha detFoten i munnenser ju hans fru på jobbet oxå å har väldigt svårt å tänka mig dom ihop i sängen..urk..Tungan ute
  • Anonym (1)
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 15:17:11 följande:
    Har oxå trånat å längtat men känns som jag börjar komma över honom..fast vet inte riktigt ändå eftersom vi inte jobbat tillsammans på ett tag men troligtvis blir det så efter sommaren..hoppas att han har det tråkigt med frun oxå.. isf kan han ha detFoten i munnenser ju hans fru på jobbet oxå å har väldigt svårt å tänka mig dom ihop i sängen..urk..Tungan ute
    Det är väl knapapst frugans fel att du och han hjälps åt att bedra henne ?
    Förjävla fegt att lägga ansvaret för er dåliga karaktär på hans fru... och jo han har antagligen knullat henne mer än dig.... är det något man ska "urka" sig över så är det otrogna äcklet och ditt beteende...inte frugan som antagligen inte vet ett skit om vad ni pysslar med.
  • Anonym

Mitt råd blir NEJ han kommer inte lämna frun, hade de det så dåligt så hade han gjort det men de har säkert helt ok sex kanske dels på grund av att du finns med i hans nu lite mer uppiggade vardag så jag tror inte han lämnar. Jag har samma problematik och är ledsen att behöva skriv ovan men jag har förstått på min kärlek att han lämnar henne inte, han älskar nog henne också men mig mer men det spelar ingen roll. Jag lämnar heller inte min sambo men det hör väl kanske inte hit men om min kärlek skulle bli "ledig" ja då vet jag inte vad jag gör helt ärligt, är sjukt förälskad. Men enda sättet är att byta jobb och förflytta sig till en annan vardag och klippa, vara rak. Män funkar så, inte med förhoppningenom att han skulle ändra sig men då känner du att du tagit beslutet och inte han. Du ska tänka på dig och ditt liv och de barn du inte får under tiden du tänker på denne upptagne karl, tänk att du är värd någon på heltid!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym (älskarinna 2)
    Anonym (1) skrev 2012-06-05 15:30:02 följande:
    Det är väl knapapst frugans fel att du och han hjälps åt att bedra henne ?
    Förjävla fegt att lägga ansvaret för er dåliga karaktär på hans fru... och jo han har antagligen knullat henne mer än dig.... är det något man ska "urka" sig över så är det otrogna äcklet och ditt beteende...inte frugan som antagligen inte vet ett skit om vad ni pysslar med.
    Näpp inte hennes fel å tro mig hon vet redan om vår lilla affär..kan ju inte hjälpa att jag fick känslor för hennes man å jag var beredd att lämna min sambo för hans skull..men inte alltid det blir som man vill..men som sagt man gör val här i livet ibland dåliga ibland bra{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (1)
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 15:55:35 följande:
    Näpp inte hennes fel å tro mig hon vet redan om vår lilla affär..kan ju inte hjälpa att jag fick känslor för hennes man å jag var beredd att lämna min sambo för hans skull..men inte alltid det blir som man vill..men som sagt man gör val här i livet ibland dåliga ibland bra{#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja så är det , man gör sina val och får sedan stå för dem.

Det jag reagerar på är över hur du uttrycker dig om hans fru , vad har hon gjort mot dig för att få dig nedlåtande om henne ? Hon har god anledning att avsky dig , du och skithögen hjälptes åt att bedra henne , men du låter nästan bitter över att han valde henne före dig , är det någon du borde se ner på så borde det väl vara honom och inte henne ?
  • Anonym (älskarinna 2)
    Anonym (1) skrev 2012-06-05 16:06:25 följande:
    Ja så är det , man gör sina val och får sedan stå för dem.

Det jag reagerar på är över hur du uttrycker dig om hans fru , vad har hon gjort mot dig för att få dig nedlåtande om henne ? Hon har god anledning att avsky dig , du och skithögen hjälptes åt att bedra henne , men du låter nästan bitter över att han valde henne före dig , är det någon du borde se ner på så borde det väl vara honom och inte henne ?
    Absolut inget fel på hans fru..både snäll å trevlig..men hon hade ju nåt jag ville ha men han gjorde sitt val när han valde att stanna hos henne så visst jag kan säkert låta lite arg, ledsen å givetvis besviken på honom(å mig själv)men som sagt han har gjort sitt val å jag kan inte göra nåt åt det..Rynkar på näsan
  • Anonym (1)
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 16:49:53 följande:
    Absolut inget fel på hans fru..både snäll å trevlig..men hon hade ju nåt jag ville ha men han gjorde sitt val när han valde att stanna hos henne så visst jag kan säkert låta lite arg, ledsen å givetvis besviken på honom(å mig själv)men som sagt han har gjort sitt val å jag kan inte göra nåt åt det..Rynkar på näsan
    Visst kan jag förstå att du käner dig besviken , men borde du inte vara besviken på honom och inte på henne ?
  • Anonym
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 16:49:53 följande:
    Du låter lite bitter faktiskt. Hur har du gjort för att komma över dte, om du nu verkligen har kommit över det?

Har du känt några behov att hämnas på något sätt?
Svar på tråden lämnar han nånsin?