• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym (älskarinna 2)
    Anonym skrev 2012-06-05 17:05:58 följande:
    Du låter lite bitter faktiskt. Hur har du gjort för att komma över dte, om du nu verkligen har kommit över det?

Har du känt några behov att hämnas på något sätt?
    Har inte varit helt lätt..jag har haft stort behov att få prata om det med honom men han valde att lägga locket på men tvingade honom till kontakt..för det var ju så hiimla synd om honom bara som blivit påkommen,har lipat,skrivit sms till honom där jag verkligen har tyckt å tänkt om saker å ting,sen har vi inte jobbat tillsammans sen detta kom fram..fast vi kom överens om att höras i tel nån dag i veckan å bara sms på arbetstid å det funkade ett tag men sen märkte jag på honom att hans samvete kom fram men han ville ju fortf vara min vän..visst tjena..mina vänner kan jag prata med..å har verkligen kämpat för att inte kontakta honom..men inget roligt att smsa å inte få några svar..men frun håller väl koll på telräkningen..nä jag har inget behov av å hämnas..han fick ju äran å berätta för sin fru..tyckte att det fick räcka så..å vet inte om jag kommit över det egentligen..får väl se med tidenObestämd
  • Anonym (Nej)

Gjorde de inte i mitt fall. Hade ett förhållande med gift man. Han sa han älskade mig massor och skulle snart lämna sin fru. Sen kom han på han älskade frugan trots allt Rynkar på näsan

• Anonym (Nej)
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 15:55:35 följande:
    Näpp inte hennes fel å tro mig hon vet redan om vår lilla affär..kan ju inte hjälpa att jag fick känslor för hennes man å jag var beredd att lämna min sambo för hans skull..men inte alltid det blir som man vill..men som sagt man gör val här i livet ibland dåliga ibland bra{#emotions_dlg.djavulsk}
    Var du glad du inte gjorde det. Jag lämnade min sambo för jag trodde min älskare skulle lämna. Ville inte vara otrogen min sambo coh valde att lämna. Väntade förgäves. Men vårat förhållande var dåligt sen lång tid tillbaka så egentligen var det väl kanske lika bra. Men hade varit bättre att vänta något år
  • Anonym (Nej)
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 16:49:53 följande:
    Absolut inget fel på hans fru..både snäll å trevlig..men hon hade ju nåt jag ville ha men han gjorde sitt val när han valde att stanna hos henne så visst jag kan säkert låta lite arg, ledsen å givetvis besviken på honom(å mig själv)men som sagt han har gjort sitt val å jag kan inte göra nåt åt det..Rynkar på näsan
    Varför besviken på dig själv? Man kan inte rå för att man får känslor å visst är de fel att vara otrogen.

Själv skulle jag försökt hålla mej lite mer kall och inte rusat iväg å få för mycket känslor. I början var det mest sex och bekräftelse sen blev de något mer av de. Lätt vara efterklok.
  • Anonym (älskarinna 2)
    Anonym (Nej) skrev 2012-06-05 18:12:46 följande:
    Varför besviken på dig själv? Man kan inte rå för att man får känslor å visst är de fel att vara otrogen.

Själv skulle jag försökt hålla mej lite mer kall och inte rusat iväg å få för mycket känslor. I början var det mest sex och bekräftelse sen blev de något mer av de. Lätt vara efterkl
    Skulle oxå hållt mig kall men som sagt inte så himla lätt när man till slut blev jättekär i nån som inte ville ha mig på riktigt..å som du säger så är det lätt att vara efterklok..
  • Anonym
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 20:10:22 följande:
    Skulle oxå hållt mig kall men som sagt inte så himla lätt när man till slut blev jättekär i nån som inte ville ha mig på riktigt..å som du säger så är det lätt att vara efterklok..
    Jobbigt det där. Finns inget värre än att bli kär och det inte är besvarat. Enda botemedlet mot hjärtesorg är att träffa någon ny.
  • Anonym (älskarinna 2)

Har verkligen haft svårt för att göra mig av med känslorna för honom..försökt å hata honom oxå för den delen å har haft så sjukt mkt åsikter men inte så lätt när han är livrädd för säga nåt eller ens ha några som helst åsikter om nånting.."vill inte ta strider" brukar han säga..feg säger jag..blir så trött på gubbar ibland..kämpar för att lägga detta bakom mig nu å försöka rädda mitt föhållande till min samboHjärta

• Anonym
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-06-05 21:24:09 följande:
    Har verkligen haft svårt för att göra mig av med känslorna för honom..försökt å hata honom oxå för den delen å har haft så sjukt mkt åsikter men inte så lätt när han är livrädd för säga nåt eller ens ha några som helst åsikter om nånting.."vill inte ta strider" brukar han säga..feg säger jag..blir så trött på gubbar ibland..kämpar för att lägga detta bakom mig nu å försöka rädda mitt föhållande till min samboHjärta
    Låter som han är feg. Sen e det klart att det beror på. ar man små barn tex så vill man ju inte riskera det. Det får man förstå. barnen går ju oftast först.
  • Anonym (tröttna)
    Anonym skrev 2012-06-05 21:31:05 följande:
    Låter som han är feg. Sen e det klart att det beror på. ar man små barn tex så vill man ju inte riskera det. Det får man förstå. barnen går ju oftast först.
    Eller för att uttrycka det enkelt, utan "förskönande" omskrivningar: He's Just Not That Into You.
  • Anonym (kär)

Nä, och det gör väldigt ont att han inte skulle vara så "into" mig. Men äta kakan ändå, det vill han. Vilka skitstövlar de är egentligen. Nu har jag "gjort slut" ytterligare en gång, fast utan att förklara mig. Struntar bara i att svara på hans töntiga SMS.

Svar på tråden lämnar han nånsin?