• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym (1)
    Anonym skrev 2012-05-10 09:03:06 följande:
    Nej, jag tror inte det kan bli vänskap. Jag har varit precis i din situation. Det går inte att bli vänner efter en sån brutal passion med så starka känslor.

Min älskade sa till mej att vi inte kunde bli ett öppet par så länge vi jobbade på samma arbetsplats. Nu har han bytt jobb och jag hoppas fortfarande. Han frågar andra om mej o vill hela tiden veta hur jag har det, vad jag gör, hur jag mår..... Han har en slags kontroll på avstånd. Jag har förbjudit honom att ta kontakt med med mej. För jag vet att om han kommer så öppnar jag och om jag öppnar så kommer han. MEn jag står inte ut med att han sen åker hem till sin fru.
    Vi försökte bli vänner en period eftersom vi tycker så oändligt mycket om varann o trivs så bra i varandras sällskap. Men det blev en omöjlighet då attraktionen var så stark att vi inte kunde låta bli varann.  
    Kunde o kunde.... ni valde det... det är inget som händer av sig självt...som någon annan skrivit , man är alltid 100% ansvarig för sina val i livet.
  • Anonym (älskarinna 2)
    Anonym skrev 2012-05-10 09:03:06 följande:
    Nej, jag tror inte det kan bli vänskap. Jag har varit precis i din situation. Det går inte att bli vänner efter en sån brutal passion med så starka känslor.

Min älskade sa till mej att vi inte kunde bli ett öppet par så länge vi jobbade på samma arbetsplats. Nu har han bytt jobb och jag hoppas fortfarande. Han frågar andra om mej o vill hela tiden veta hur jag har det, vad jag gör, hur jag mår..... Han har en slags kontroll på avstånd. Jag har förbjudit honom att ta kontakt med med mej. För jag vet att om han kommer så öppnar jag och om jag öppnar så kommer han. MEn jag står inte ut med att han sen åker hem till sin fru.
    Vi försökte bli vänner en period eftersom vi tycker så oändligt mycket om varann o trivs så bra i varandras sällskap. Men det blev en omöjlighet då attraktionen var så stark att vi inte kunde låta bli varann.  
    Håller med dig att det är svårt att vara vännerObestämdmin älskare sa att "jag kmr alltid att vara din vän" visst tjena men lättare att gå från vän till älskare än tvärtom..vill gärna vara hans vän men tror inte hans fru tycker likadant..jobbar också på samma jobb men inte ihop med honom just nu och har inte träffats på ett tag och är lite rädd vad jag ska känna när vi ses nästa gång..kan verkligen längta efter att träffa honom men har förbjudit mig själv att kontakta honomGråter
  • Anonym
    Anonym (1) skrev 2012-05-10 13:05:14 följande:
    Kunde o kunde.... ni valde det... det är inget som händer av sig självt...som någon annan skrivit , man är alltid 100% ansvarig för sina val i livet.

bra att du vet hur det är.
  • Anonym (1)
    Anonym skrev 2012-05-10 15:44:50 följande:
    bra att du vet hur det är.
    Jag tror säkert det var ett jättesvårt val , men ändå ett VAL , det var väl ingen som under pistolhot tvigade dig till det ?
  • Anonym
    Anonym (1) skrev 2012-05-10 16:01:02 följande:
    Jag tror säkert det var ett jättesvårt val , men ändå ett VAL , det var väl ingen som under pistolhot tvigade dig till det ?

en sådan passion väljer man inte. hellre döden, om jag hade fått välja..... den eld som förstört mej har jag inte valt. jag blir aldrig hel igen för inuti finns en utbränd krater och sånt vill man inte. men jag begär inte varken sympati eller medkänsla från de som aldrig gått denna väg.  
  • Anonym
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-05-10 13:29:36 följande:
    Håller med dig att det är svårt att vara vännerObestämdmin älskare sa att "jag kmr alltid att vara din vän" visst tjena men lättare att gå från vän till älskare än tvärtom..vill gärna vara hans vän men tror inte hans fru tycker likadant..jobbar också på samma jobb men inte ihop med honom just nu och har inte träffats på ett tag och är lite rädd vad jag ska känna när vi ses nästa gång..kan verkligen längta efter att träffa honom men har förbjudit mig själv att kontakta honomGråter

ja så sa min med.... "jag kommer alltid att vara din vän..." "Jag kommer alltid att finnas för dej...." "jag kommer alltid att ställa upp för dej....."

Men det gick inte för vi föll i varandras armar, varenda gång. Det fanns bara två vägar att gå. Totalbryt eller leva öppet som ett par ihop. Han tvingade oss att ta första vägen......  så här år nu två tomma olyckliga.....
  • Anonym (Trillat dit)

Var inte alls meningen att få känslor. Skulle bara ha sex med varandra, har båda två sexlösa förhållande på var sitt håll. Men efter ett tag växte känslorna fram. Är osäker på om han känner på samma sätt. Tror han har känslor för mig med men tillräckligt starka för att lämna sin fru? Vågar inte berätta ännu för honom. Rädd att han skall backa då. Bättre ta ett steg i taget. Kanske skall försöka fråga honom lite försiktigt var vi står.

Svårt att veta hur man skall göra. Någon som har något bra råd?

• Anonym
    Anonym (Trillat dit) skrev 2012-05-10 21:33:37 följande:
    Var inte alls meningen att få känslor. Skulle bara ha sex med varandra, har båda två sexlösa förhållande på var sitt håll. Men efter ett tag växte känslorna fram. Är osäker på om han känner på samma sätt. Tror han har känslor för mig med men tillräckligt starka för att lämna sin fru? Vågar inte berätta ännu för honom. Rädd att han skall backa då. Bättre ta ett steg i taget. Kanske skall försöka fråga honom lite försiktigt var vi står.

spring för livet bort ifrån honom. karlar är fega o håller hårt i sargen. de lämnar inte lika lätt som vi kvinnor. även om sargen är både rutten o vek. men det är trots allt en sarg.
  • Anonym (2)
    Anonym skrev 2012-05-10 22:54:24 följande:
    spring för livet bort ifrån honom. karlar är fega o håller hårt i sargen. de lämnar inte lika lätt som vi kvinnor. även om sargen är både rutten o vek. men det är trots allt en sarg.
    Är nog ganska farligt att generalisera på det sättet....
  • lillapyy
    Anonym (Trillat dit) skrev 2012-05-10 21:33:37 följande:

Knappt en promille av dessa män lämnar sin fru och lever lyckligt i alla sina dagar med älskarinnan.
    Seriöst! Skaffa en man som är tillgänglig!!! Men det kanske inte är lika spännande? MÅSTE någon bli sårad och bedragen för att ni ska kunna känna kärlek? 
Svar på tråden lämnar han nånsin?