• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym
    Anonym (1) skrev 2012-05-09 12:40:56 följande:
    Fattar inte varför ni ska överkomplicera en relativt enkel fråga....

De ligger med er för att ni ställer upp på det... punkt slut. Hade ingen ställt upp på att vara reservknull så skulle inte någon av dessa män ha något annat val än att välja redan från början.

Att beklaga er och tycka synd om er själva kommer inte leda någon vart... varför skulle de lämna sitt prefekta lilla upplägg , en kvinna hemma så sköter markservicen och står för tryggheten , en eller flera vid sidan för att variera sig lite och som ställer upp på sådant frugan kanske inte vill ställa upp på.

Sluta gnäll och börja ställ krav istället.... inget hanky panky förrän de gör sitt val...så ska ni se att det börjar hända saker.
    Jaha och gifta kvinnor som har en älskare då? Vad för enkel förklaring har du där, du som är bra på att förenkla svåra frågor.
  • Anonym (älskarinna 2)
    Anonym (tröttna) skrev 2012-05-08 22:18:47 följande:
    Jaså, det sa han! Så originellt *ironi*. Det är inte så ovanligt att fruar t.o.m. blir gravida trots att mannen endast har sex med sitt vänsterprassel.
    han sa så ja..och detta berätta han inte förrän han bröt ihop och förklarade hur saker och ting var och har ingen anledning att misstro honom men som sagt jag tycker inte synd om mig själv på nåt sätt och vet väl att många har svårt att lämna tryggheten för lilla "reservknullet" men det sista som lämnar en är hoppetKyss
  • lillapyy
    Anonym (kär) skrev 2012-05-08 22:12:32 följande:
    lillapyy: vi ligger inte med varandra, bara så du vet. vi tar inte i varandra.
    Jaha om ni inte ligger med varann skulle jag inte kalla det otrohet, snarare vänskap som gått över gränsen.

Hur som helst tycker jag du ska sluta förnedra dig själv. Det är inte svårt att axla rollen som en flört vid sidan av, allt nytt är kul. Jag menar bara att det skulle lika gärna kunnat vara DU som var frun och frun som var "älskarinnan". Du är inget val som mannen har gjort, han vill bara ha en jävla bisyssla vid sidan om, och han skiter fullkomligt i vem eller vad, bara det är någon som bekräftar honom, och som INTE KAN STÄLLA NÅGRA KRAV PÅ HONOM. Vilket toppenupplägg för honom! Och vilket sumpigt upplägg för både dig och frun. Den enda som får ut något positivt ur detta är HAN. Frun sitter där med magsår och du med ensamhet, hopp, förtvivlan, längtan och hjärtesorg. 

• Anonym (älskarinna 2)
    lovemark79 skrev 2012-05-09 13:05:52 följande:
    Helt rätt! Dsom faschineras mest är hur kvinnor dras till sådana personer som de uppenbarligen vet är opålitliga.
    Har inget bra svar på det heller..för mig var det  en utmaning som gick lite för långt men visste sen tidigare att han varit med andra Skämsmen sån är jag och känslorna kan man inte råda över//Flört
  • Anonym (1)
    Anonym skrev 2012-05-09 13:00:29 följande:
    Jaha och gifta kvinnor som har en älskare då? Vad för enkel förklaring har du där, du som är bra på att förenkla svåra frågor.
    Könen har väl knappast någon betydelse....

Varför skulle det vara skillnad på en otrogen man som har en reservkvinna och en otrogen kvinna som har en reservman ?

Vad det handlar om är att dessa män eller kvinnor har ett jättefint upplägg där de kan både äta kakan och ha den kvar...så länge andrafiolen (man eller kvinna) går med på det så är det klart att det kommer fortsätta.
  • Anonym (kär)

lillapyy: "Frun sitter där med magsår och du med ensamhet, hopp, förtvivlan, längtan och hjärtesorg. "

EXAKT så. För jävligt är vad det är. Jävla gubbe, jag blir tokig. Han borde lämna mig ifred. Är det för mycket begärt. Men jag håller kvar honom så fort vi ses med blickar och snack. Men visst borde HAN stå emot??? Och det gör han ju inte utan uppmuntrar mig. Allt ska man behöva göra själv... Känner iaf ingen lust (längre) sexuellt till honom. Alltid något...

• lillapyy
    Anonym (kär) skrev 2012-05-09 22:47:55 följande:
    lillapyy: "Frun sitter där med magsår och du med ensamhet, hopp, förtvivlan, längtan och hjärtesorg. "

EXAKT så. För jävligt är vad det är. Jävla gubbe, jag blir tokig. Han borde lämna mig ifred. Är det för mycket begärt. Men jag håller kvar honom så fort vi ses med blickar och snack. Men visst borde HAN stå emot??? Och det gör han ju inte utan uppmuntrar mig. Allt ska man behöva göra själv... Känner iaf ingen lust (längre) sexuellt till honom. Alltid något...
    Såklart uppmuntrar han dig, ger dig komplimanger, osv.
    Om han var lite sur och otrevlig mot dig, berättade hur mycket han älskar att ha sex med sin fru, att han är less på vardagslivet men att han aldrig nånsin kommer lämna sin fru för han älskar henne, så skulle du väl knappast finnas kvar i hans liv?
    Han säger det du vill höra, för han vill ha dig kvar på ett hörn.
    Men han vill inte dela sitt liv med dig.

Gå vidare!!!
  • P30
    Anonym (kär) skrev 2012-05-09 22:47:55 följande:

Varför borde han det? Vad har han att vinna på att lämna dig i fred? Om du inte vill ha med honom att göra kan du väl inte lassa över ansvaret på honom? Och varför borde han stå emot? Han är ju nöjd med arrangemanget.

Du har inget ansvar för hans otrohet. Men du har ett ansvar gentemot dig själv.

Du är till 100% ansvarig för ditt liv. !00% - sug på den ett litet tag... 
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Anonym

Anonym (kär) skrev 2012-05-04 22:31:21 följande:
    rapporterar bara att jag fortsätter försöka acceptera. men vi jobbade ihop idag. och han fortsätter vara så dubbel. han skrev ett så fint mail till mig; du är helt unik slutade det med.
    (jaja, det är väl alla)
    han vill hålla kvar  mig, o ch jag blir gärna kvarhållen även om vi inte ligger med varandra mer. var går gränsen. vi tänker på varandra dygnet runt, vi har så roligt när vi ses, vi gapskrattar och gråter, en intensiv och vacker kontakt. kan det bli vänskap?

Nej, jag tror inte det kan bli vänskap. Jag har varit precis i din situation. Det går inte att bli vänner efter en sån brutal passion med så starka känslor.

Min älskade sa till mej att vi inte kunde bli ett öppet par så länge vi jobbade på samma arbetsplats. Nu har han bytt jobb och jag hoppas fortfarande. Han frågar andra om mej o vill hela tiden veta hur jag har det, vad jag gör, hur jag mår..... Han har en slags kontroll på avstånd. Jag har förbjudit honom att ta kontakt med med mej. För jag vet att om han kommer så öppnar jag och om jag öppnar så kommer han. MEn jag står inte ut med att han sen åker hem till sin fru.
    Vi försökte bli vänner en period eftersom vi tycker så oändligt mycket om varann o trivs så bra i varandras sällskap. Men det blev en omöjlighet då attraktionen var så stark att vi inte kunde låta bli varann.  
Svar på tråden lämnar han nånsin?