• Anonym (37 år)

Skönhet

Alltså jag blir så brydd på många
    T.ex min mamma.
    Jag gillar att se bra ut & tar hand om mig. Bla med restylane i ansiktet, opererat brösten,. haft löshår osv

Min mamma kan inte fatta att jag gör sånt. Hon tycker att eftersom jag bara bor i en mindre stad & är inte en kändis så ska jag bara förfalla.

Va fan har allt detta med kändis att göra ?

Blir så arg på henne

• Svar på tråden Skönhet
  • Khaleesi
    Anonym (37 år) skrev 2012-02-02 08:09:24 följande:
    Men stick från min tråd med dessa orelevanta inlägg
    Om du bara kunde förstå hur relevanta de är!
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • sextiotalist
    Anonym (37 år) skrev 2012-02-02 08:25:02 följande:
    Ni pratar ju om helt andra saker

Det som kom upp var faktiskt en anknytning till din tråd, just detta med att med balans, att man kan faktiskt vara mån om sig själv utan att spendera pengar på en massa operativa ingrepp och föryngringskrämer/medel.
  • Anonym (37 år)

Men det spelar ingen roll vad ni kommer med så kommer jag aldrig hålla med.

• snorkan
    Anonym (37 år) skrev 2012-02-02 12:51:09 följande:
    Moget uttalande!

• sextiotalist

Du får tycka vad du vill, men din åsikt är inte sanningen för alla.
  • Khaleesi
    snorkan skrev 2012-02-02 12:52:09 följande:
    Moget uttalande!

Det kan vara så att det inte bara är de yttre rynkorna som är förbjudna, utan även den inre mognaden...
    Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • snorkan
    Khaleesi skrev 2012-02-02 12:53:26 följande:
    Det kan vara så att det inte bara är de yttre rynkorna som är förbjudna, utan även den inre mognaden...
    väl talat!
  • yimby
    För övrigt mycket märklig sak att skriva. Du skriver alltså att du bestämt dig för att alla som inte är du ("ni"), oavsett åsikt, kommer du aldrig hålla med.

Jag tror att jag kan leva med det. Men det måste kännas ensamt på din kant. Att ALDRIG hålla med någon.
  • Anonym (37 år)
    yimby skrev 2012-02-02 14:44:52 följande:
    För övrigt mycket märklig sak att skriva. Du skriver alltså att du bestämt dig för att alla som inte är du ("ni"), oavsett åsikt, kommer du aldrig hålla med.

Jag tror att jag kan leva med det. Men det måste kännas ensamt på din kant. Att ALDRIG hålla med någon.
    vad ska jag hålla med om då?
    Att jag är dum o omogen som tagit lite restylane? Jag tycker ju inte det. Oavsett
  • sextiotalist
    Anonym (37 år) skrev 2012-02-02 14:57:35 följande:
    vad ska jag hålla med om då? Att jag är dum o omogen som tagit lite restylane? Jag tycker ju inte det. Oavsett

Inte att du tagit det, utan din inställning.
  • yimby
    Anonym (37 år) skrev 2012-02-02 14:57:35 följande:
    vad ska jag hålla med om då?
    Att jag är dum o omogen som tagit lite restylane? Jag tycker ju inte det. Oavsett
    Här är prov på en åsikt: Det är viktigt med yttrandefrihet.

Men du håller inte med, har du sagt, på förhand, oavsett vad alla andra säger. Det är lugnt.
  • Anonym (37 år)
    yimby skrev 2012-02-02 15:03:42 följande:
    Här är prov på en åsikt: Det är viktigt med yttrandefrihet.

Men du håller inte med, har du sagt, på förhand, oavsett vad alla andra säger. Det är lugnt.
    Men jag tror inte ni talar sanning. Ingen längtar att bli gammal
  • Khaleesi
    Anonym (37 år) skrev 2012-02-02 15:11:06 följande:
    Jo, det är inte alls ovanligt bland kompetenta människor som vill göra karriär, men som upplever att de inte tas på allvar eftersom de inte har den pondus i arbetslivet som ofta följer med ålder. De blir helt enkelt inte tagna på allvar för att de är för unga.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - vidga dina vyer!
  • sextiotalist
    Anonym (37 år) skrev 2012-02-02 15:11:06 följande:

Du längtar inte efter att bli gammal, nej, jag har inte räknat dagarna till jag blir gammal, men jag har måste nog säga att jag tycker det är mycket mer avslappnad att vara omkring 50 än omkring 40, mindre kravlöst och faktiskt roligare (och sexlivet är bättre)
  • Khaleesi
    sextiotalist skrev 2012-02-02 15:15:37 följande:
    Du längtar inte efter att bli gammal, nej, jag har inte räknat dagarna till jag blir gammal, men jag har måste nog säga att jag tycker det är mycket mer avslappnad att vara omkring 50 än omkring 40, mindre kravlöst och faktiskt roligare (och sexlivet är bättre)
    Det var precis vad jag behövde höra nu!
Svar på tråden Skönhet