• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Marionettdocka
    Anonym skrev 2012-04-29 19:13:54 följande:
    Hon är faktiskt inte inom "normalt" bmi om hon är 171 cm och väger 54-55 kg. Det är en liten bit under lägsta "normala" bmi.
    Nej, 54 kg är 18,5 vilket är lägsta BMI inom normalvikt.

apps.who.int/bmi/index.jsp
    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Anonym
    Marionettdocka skrev 2012-04-29 19:18:00 följande:
    Nej, 54 kg är 18,5 vilket är lägsta BMI inom normalvikt.

apps.who.int/bmi/index.jsp?introPage=intro_3....
    Ska vi vara så jäkla petiga så är henns BMI 18,47 vilket enligt din bifogade länk är:   Mild thinness 17.00 - 18.49 17.00 - 18.49
  • Marionettdocka
    Anonym skrev 2012-04-29 19:41:58 följande:
    Ska vi vara så jäkla petiga så är henns BMI 18,47 vilket enligt din bifogade länk är:   Mild thinness 17.00 - 18.49 17.00 - 18.49
    Hon väger 54-55, står det ju. Och något är fel när människor börjar skrika "proana och "ser sjuk ut", "tragiskt" gällande någon med normalt BMI eller exakt på gränsen. Precis som att något skulle vara fel om någon sa att hon var ett fetto efter att ha sett hennes första bild.
    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Rumpelstiltskin
    Jennie med ie skrev 2012-04-29 20:14:42 följande:
    OK då. Jag är inte färdig än, men...

Högstavikten 105 kg:

Och så nyårsafton, ca 73 kg:

Målet är 65 kg, i skrivande stund har jag 6 kg dit. Är 161 cm kort.

Shit vad snygg du är nu! Givetvis förut också, men WOW! Du och jag väger ungefär lika mycket och är lika långa (160 är jag), vi torde ju se rätt lika ut i kroppen... Men du ser dundersmal ut . Tror jag har lite skev kroppsbild dock, är gravid också. Sjukt hur hjärnan kan ha svårt att hänga med!
    Mamma till Vincent - 08, Ellen - 10
  • Göteborgsbruden
    Jennie med ie skrev 2012-04-29 20:14:42 följande:
    OK då. Jag är inte färdig än, men...

Högstavikten 105 kg:

Och så nyårsafton, ca 73 kg:

Målet är 65 kg, i skrivande stund har jag 6 kg dit. Är 161 cm kort.

Grymt bra jobbat, skönt att snart vara klar också även om jag tycker du är fin som du är redan

Själv har jag 10 kg kvar och när jag klarat av dom så kommer en sista efterbild.
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Jennie med ie
    Rumpelstiltskin skrev 2012-04-29 20:24:53 följande:
    Shit vad snygg du är nu! Givetvis förut också, men WOW! Du och jag väger ungefär lika mycket och är lika långa (160 är jag), vi torde ju se rätt lika ut i kroppen... Men du ser dundersmal ut . Tror jag har lite skev kroppsbild dock, är gravid också. Sjukt hur hjärnan kan ha svårt att hänga med!
    Det kan se väldigt olika ut trots samma vikt och längd. Även jag själv ser olika ut Typ om jag inte kunnat träna så mycket på ett tag kan kroppen se tydligt tjockare ut fast vikten står still.
    Men, skev kroppsbild är ju vanligt. Åt båda hållen. Hjärnan är slö ibland och jag går fortfarande direkt till stora-storlekar-avdelningen i affären fast jag inte behöver...
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.