Anonym (från 117 till 75) skrev 2012-04-27 20:20:04 följande:
Hej! Blir grymt peppad när jag ser era bilder! Själv ska jag göra en viktresa från 117 kg till 75 kg. Målet kan ändras under tiden. Jag är 175 cm lång och har aldrig varit "smal". har kämpat med min vikt sedan 2008, graviditet och hypothyreos har stått i vägen, men nu är det jag som ska förändras! Har kämpat aktivt för att gå ner sedan mitten på januari. Haft en dipp då jag stod still och var omotiverad, men nu är jag i full gång! Har gått ner 15 kg och 16 cm i midjan än så länge. och står alltså nära gränsen till tvåsiffrigt! På bilderna (som är extremt dåliga, sorry) skiljer det tio kg, på första väger jag 115 kg och på andra 105. Jag går ner i vikt genom att kaloriräkna och träna. Försöker hinna träna 4 gånger i veckan vilket känns sååå jäkla bra!
Här kommer bilderna, akta er för valrossen. Dom är lite nakna, för min egen skull :P

Jag ska bli bättre på att ta bilder, lovar
Ditt "veck" ser fantastiskt mycket bättre ut på andra bilden! Jag hatar mitt och det hänger mer och mer, ju mer jag tappar i vikt, men på dig ser det mycket bättre ut! Snyggt jobbat, fortsatt "Heja heja" :D