• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Bubsan

Va duktiga ni är allihop

Jag hoppas att jag oxå kommer vara lika duktig i slutändan.
    Jag startade den 6 februari i år med viktklubb på 93 kg, i måndags vägde jag 84,5 kg.
    Så det går sakta men säkert åt rätt håll. Har som första målvikt 70 kg, men får se hur jag känner när jag e där. Tror nog 66 kg passar mig bättre, jag är 167 cm lång.
    När jag tappat 10 kg (har 1.5 kg kvar dit) så ska jag belöna mig själv med en piercing i näsvingen

• Jennie med ie
    Bubsan skrev 2012-04-29 20:41:44 följande:
    Va duktiga ni är allihop

Jag hoppas att jag oxå kommer vara lika duktig i slutändan.
    Jag startade den 6 februari i år med viktklubb på 93 kg, i måndags vägde jag 84,5 kg.
    Så det går sakta men säkert åt rätt håll. Har som första målvikt 70 kg, men får se hur jag känner när jag e där. Tror nog 66 kg passar mig bättre, jag är 167 cm lång.
    När jag tappat 10 kg (har 1.5 kg kvar dit) så ska jag belöna mig själv med en piercing i näsvingen
    Då hoppas jag du får pierca dig snart då Jag hade samma belöning fast vid 20 kg...
  • Bubsan
    Jennie med ie skrev 2012-04-29 20:43:40 följande:
    Då hoppas jag du får pierca dig snart då Jag hade samma belöning fast vid 20 kg...
    Hehe ja jag hoppas oxå det blir snart Fast jag åker bort en vecka snart o då tänker jag fuska lite, får ta tag i vikten efter hemkomsten igen
  • storstadsidyll

Ni alla är grymt duktiga!!!!! Jag kanske skulle slänga upp nån bild också, har trots allt lossat 25 kg. Ska se om jag hittar "förebild".

• Beemiidi

Vilken underbar tråd.
    Jag vägde 99 kilo 162 lång.
    Fick panik när jag började närmade mig tresiffrigt.
    Nu har jag gått ner till 89 på ett par månader med LCHF. Har ett litet uppehåll just nu men håller vikten. Ska sätta igång igen och försöka komma ut och röra mig också.

Tog en bild i dag, ska försöka att hitta en före bild också. Annars får detta bli min före bild, för nu satsar jag på 10 till

• MammaSofi

Vilken super härlig tråd! Verklige en inspirations källa!

• Anonym
    Göteborgsbruden skrev 2012-04-26 19:33:35 följande:

Min hänger 7-8 cm, ska på bedömning om ca 3 mån. Men om du har så mycket borde du väl kunna få det eller? Om inte annat kan man ju gå privat men det kostar ju en hel del...

Har en jobbarkompis som hade häng på magen efter viktminskning och graviditeter, Hon sade att om man har minst 3 cm häng och kan påvisa att man mår psykiskt dåligt av det kan man få operation utan att bekosta den själv. Så för henne  gick det genom vårdcentralen och hon blev opererad utan kostnad. Var i Östergötland på Linköpings US hon gjorde det.

JO GRATTIS TILL FANTASTISK viktnedgång.  
  • Babyimafake

ÅH vilken underbart inspirerande tråd! Vill ju inte att sidorna ska ta slut! Nu jäklar vill man ju sätta igång! :D

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.