• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • vampyria2

Vill bara påpeka att det är olika från län till län vilka krav de har för att man ska gå få en bukplastik, konstigt nog :/

• Göteborgsbruden
    vampyria2 skrev 2012-05-02 07:18:59 följande:
    Vill bara påpeka att det är olika från län till län vilka krav de har för att man ska gå få en bukplastik, konstigt nog :/

Ja det är skumt, här i Göteborg (hela västragötaland?) så ska man ha 3 cm minst och sen andra problem då.
  • Anonym
    Shivva skrev 2012-04-28 11:45:13 följande:
    Och nu har jag gått ner till 54-55 och börjar bli nöjd! Tungan ute
    Från igår:

Sorry men tycker du ser för smal ut.
  • Anonym
    Göteborgsbruden skrev 2012-05-02 07:25:45 följande:

Ja det är skumt, här i Göteborg (hela västragötaland?) så ska man ha 3 cm minst och sen andra problem då.

Borde vara lika för alla var man än bor i Sverige. 3 cm som gräns låter bra.
  • Anonym
    vampyria2 skrev 2012-05-02 07:18:59 följande:
    Orättvist tycker jag.
  • Göteborgsbruden

Jo jag håller med, borde verkligen vara samma regler var man än bor, fattar inte varför det är så olika.

• Little Miss Fucking Sunshine

Jag vill också vara med!
    När jag vägde som mest i januari 2005 vägde jag in på 114 kg till mina 175 cm. Visserligen var jag höggravid men hade bara gått upp 6 kg under graviditeten.
    Sen rasade jag i vikt när jag ammade sonen, ner 24 kg. Sen gick jag upp 11 kg när jag väntade dottern och låg stadigt på runt 95 kg.
    Gick med i viktväktarna för två år sen och har inte haft någon vidare snabb nedgång (har skilt mig under tiden och det har varit massa annat som har gjort att jag inte fokuserat på vikten i långa perioder) men nu ligger jag på ca 81 kg.
    Vill ner till 74 kg, det är min målvikt.  

Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • vampyria2

Ja är så orättvist, samma gäller om man behöver operera brösten. Vissa län går enbart på hur mycket de hänger medans andra enbart går efter volym, konstigt att det kan variera så hårt när vi alla bor i Sverige :/

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.